AbsolutePunk.net
   Username
Password

Delfina

www.absolutepunk.net/m/Poe-tryGirl
Poe-tryGirl
Favorites
Favorite Albums
Fall Out Boy - Save Rock And Roll, Senses Fail - Life Is Not a Waiting Room, Empires - Garage Hymns, Daytrader -Twelve Years, Marc Broussard - S/T, Marina and the Diamonds - Electra Heart, Misser - Every Day I Tell Myself I'm Going To Be a Better Person, My Chemical Romance - The Black Parade, My Chemical Romance - Three Cheers for Sweet Revenge, My Chemical Romance - Danger Days: The True Lives of The Fabulous Killjoys, Tegan and Sara - Heartthrob
Favorite Bands
My Chemical Romance, Portugal. The Man, Senses Fail, Fall Out Boy, Emery, Marc Broussard, Brand New, Something Corporate, Marina and the Diamonds, Eurovision Song Contest, Empires, Daytrader, Misser, Tegan and Sara
Favorite Books
Vodka, Him Her Him Again the End of Him, The Catcher in the Rye, Othello, Death Be Not Proud,The Picture of Dorian Grey, The Kite Runner, Tess of the D'Ubervilles, All the King's Men, Lies My Teacher Told Me: What Your American History Textbook Got Wrong
Favorite Movies
The Lion King, Mulan, Mr. Smith Goes to Washington, Goodbye Lenin!, Love in Thoughts, Inglourious Basterds, The Edukators, The Kite Runner, On the Waterfront, Mean Girls, Das Leben der Anderen
Favorite TV Shows
Gilmore Girls, Jeopardy, Crackovia, Skins UK, Misfits, Boardwalk Empire, The Walking Dead, True Blood, Dexter, The Bachelorette, My Mad Fat Diary, Doctor Who, An Idiot Abroad, The Inbetweeners UK, Shameless US, Girls, Downton Abbey, The Rachel Maddow Show, The Eurovision Song Contest, The Colbert Report, The Daily Show with Jon Stewart
Personal Note
"Speak softly and carry a big stick." -Teddy Roosevelt
Biography
Delfina. History. FC Barcelona, Liverpool FC, and Spain NT
Interests
I like politics, sports, and history. "Oy with the poodles already."
Inside AP.net
Latest Threads:
Poe-tryGirl is Following:
Recent Blog Posts:
Last Login: 12:10 AM (12/02/14)
Displaying wall posts 1 - 15 of 728.
11:07 AM on 03/25/14
chatalex
User Info.
No Avatar Selected
شات بنات مصر شات بنات شات دردشة بنات مصر http://www.chatalex.com/ http://chatbant.blogspot.com/2013/09...post_2954.html دردشة بنات مصر شات بنات مصر شات بنات مصر شات بنات مصر شات بنات مصر شات بنت مصر شات بنات مصر شات بنات مصر شات بنات مصر شات بنات شات بنت مصر دردشة بنات مصر شات بنات مصر شات بنات السعوديه شات السعوديه شات شات مصرية شات بنات السعوديه شات السعوديه شات بنات الرياض شات بنات الخليج شات بنات شات الخليج شات سكس شات سكس شات بنات شات العرب شات بنات العراق شات بنات قطر شات الحب شات بنات فلسطين شات بنات لبنان شات 12 شات بنات سوريا شات بنات الكويت
02:44 PM on 01/22/12
Michael1002
Attack and Rescue Mikkelles
Offline
User Info.
Michael1002's Avatar
Yes, as in The Netherlands. Great city!
04:15 PM on 04/18/11
james_f
Registered User
Offline
User Info.
james_f's Avatar
hey, wow i havent been on this site in some time, your the one who told me to make an account :D haha. how are you
02:28 PM on 04/05/11
jakeyrotten
lights out for the cynical sharps
Offline
User Info.
jakeyrotten's Avatar
right on then, we need some more Latina voice in the media, and not just on Univision, if you know what I'm saying.

River with sharks? I think you're talking about the Potomac, which has no sharks, but they do have these things we call "skates". Basically a sting ray with dorsal fins like a shark. But totally harmless.
02:17 PM on 04/05/11
jakeyrotten
lights out for the cynical sharps
Offline
User Info.
jakeyrotten's Avatar
yeah most ppl think I'm white b/c cubanos cover the entire complexion spectrum.


Rubio? meh can't really say moved from Florida when I was a kid. It's kinda like Obama to me: it's great that there's a Cubano senator and everything (sure my grandfather would be proud) but there's no way he down for the cause, so to speak. Having lived in DC for most of my life and being around politics a lot (said grandfather worked for the union for many years), I know you don't even get your name on the ballot without engaging in some kind of backroom, cloak and dagger -type stuff. Not to discourage you or anything.

I wouldn't be too jealous of DC, it's one of those places that's great to visit, but once you encounter the pseduo-intellectual, cotton-dockers-wearing d-bags that DC just seems to attract, living here gets old pretty quick. lol sorry didn't mean to write an essay on your wall
01:57 PM on 04/05/11
jakeyrotten
lights out for the cynical sharps
Offline
User Info.
jakeyrotten's Avatar
just taking a guess. I know a lot of Salvadoreans. there's big population of them down here in DC. hasta luego mami
10:35 AM on 04/05/11
jakeyrotten
lights out for the cynical sharps
Offline
User Info.
jakeyrotten's Avatar
latino punks unite!! lol are you dominican?
02:21 PM on 09/23/10
Giggleshack
Garsh Peter
Offline
User Info.
Giggleshack's Avatar
so you would choose Roger... hahah :)
08:04 AM on 09/20/10
Giggleshack
Garsh Peter
Offline
User Info.
Giggleshack's Avatar
ok so both show up at your door with a rose. which one do you take? haha
08:00 AM on 09/14/10
Giggleshack
Garsh Peter
Offline
User Info.
Giggleshack's Avatar
It alerts you!? :( i never get alerts haha. yeah glad to see Rafa win. As much as i love Roger i have the same amount of respect for Rafa. Excellent player and a quality gentleman.
11:03 AM on 09/13/10
Giggleshack
Garsh Peter
Offline
User Info.
Giggleshack's Avatar
yeah the only thing i dont like about AP.net is you're never alerted to a new wall post haha :(
08:11 AM on 08/19/10
Giggleshack
Garsh Peter
Offline
User Info.
Giggleshack's Avatar
Just want to say you have the greatest avatar here. haha :)

Roger is a beast.
06:59 PM on 05/07/10
Cody Nelson
Your mouth to God's south.
Offline
User Info.
Cody Nelson's Avatar
Ah, I'm sorry! Are you feeling better? I hate going into a test and the questions make you feel like you're unprepared. At least it's over with!

Any big plans for the summer?
05:56 PM on 05/07/10
Cody Nelson
Your mouth to God's south.
Offline
User Info.
Cody Nelson's Avatar
That's right, that was today! Didn't go so well? :(

Aldo is a grocery store chain in Minnesota, haha. I was confused for a minute there. Does GaGa wear them or something? I'm kinda out of the loop with her.
04:24 PM on 05/07/10
Cody Nelson
Your mouth to God's south.
Offline
User Info.
Cody Nelson's Avatar
What grade did you say you were in again?

Haha, Aldo shoes? Can't say I know of them.
Signature
I was killing before killing was cool.
You're so cool, You're so cool, So cool!

NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate