AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 116 (Search took 0.01 seconds.) Search: Posts made by Twitch110
Forum: News 09/20/11, 12:26 PM
Replies: 21
Views: 3,346
Posted By Twitch110
I'm with you man. I've always appreciated their...

I'm with you man. I've always appreciated their music and liked their singles, but have never really given them the time of day. I liked their dark horses performance, but the sound performance kind...
Forum: Music 04/11/11, 03:19 PM
Replies: 30
Views: 2,626
Posted By Twitch110
The best INDIE sites to find music

The title pretty much says it all. I come here on a daily basis to find the less "indie" type music(whatever that means) that i listen to. I really do like a lot of indie bands lately. But it seems...
Forum: General 03/24/11, 11:56 AM
Replies: 41
Views: 2,073
Posted By Twitch110
Not anymore you're not!! I was thinking i'd be...

Not anymore you're not!! I was thinking i'd be riding solo on that song. There's just something about that song that i've always loved. Good vote.
Forum: General 03/24/11, 11:48 AM
Replies: 20
Views: 1,317
Posted By Twitch110
Rough draft wasn't on this album. It was a...

Rough draft wasn't on this album. It was a b-side. Definitely wasn't on my cd the first day it came out. Wasn't released till quite a bit of time later. Not sure if they decided to put it on this cd...
Forum: General 03/22/11, 06:23 AM
Replies: 84
Views: 2,940
Posted By Twitch110
Have you ever seen a 97 mph fastball coming at...

Have you ever seen a 97 mph fastball coming at you, and also seen a 75 mile an hour "fastball" in softball? It's lightyears of a difference. I'm not saying they couldn't probably HIT it. Even i've...
Forum: General 03/21/11, 10:47 PM
Replies: 84
Views: 2,940
Posted By Twitch110
This. If they're actually TALENTED enough to make...

This. If they're actually TALENTED enough to make the team, then i would have voted yes. But i voted no. Because i'm 100% no girl will ever physically be dominate enough to make a men's professional...
Forum: News 03/14/11, 09:05 AM
Replies: 49
Views: 5,534
Posted By Twitch110
I feel like "Saturday night" is...

I feel like "Saturday night" is something that would have come out of Wesley Willis, were he still alive. The whole album just smells in my opinion.
Forum: General 11/25/10, 11:41 AM
Replies: 115
Views: 5,380
Posted By Twitch110
None of these came even close to how obsessed I...

None of these came even close to how obsessed I was with enemy of the world. These are all great albums, but fys made some catchy ass punk with this cd. Loved it.
Forum: News 11/15/10, 08:13 PM
Replies: 29
Views: 2,698
Posted By Twitch110
My thoughts exactly. Mekth. What a rancid mess.

My thoughts exactly. Mekth. What a rancid mess.
Forum: News 11/05/10, 07:04 PM
Replies: 73
Views: 5,826
Posted By Twitch110
Yeah, that was quite disappointing. Definitely...

Yeah, that was quite disappointing. Definitely didn't feel the energy i was expecting. All his remixes get me all "crunked out" and "hip". word.
Forum: News 09/27/10, 01:44 PM
Replies: 94
Views: 6,305
Posted By Twitch110
I'm too lazy to see if anyone else has noticed...

I'm too lazy to see if anyone else has noticed this but does anyone else think that the beginning of this song sounds a lot like 1997's "garden of evil"? Not a TON like it. Just enough to make me...
Forum: News 09/19/10, 08:28 PM
Replies: 17
Views: 3,098
Posted By Twitch110
They fixed the notebooks thing. The meant to say...

They fixed the notebooks thing. The meant to say that ipad are bringing down NETBOOK sales. Look it up on engadget. i'm too lazy. They really did fix it though.
Forum: General 09/15/10, 10:23 PM
Replies: 204
Views: 5,255
Posted By Twitch110
Ugh, it pains me to see mike posner not...

Ugh, it pains me to see mike posner not winning(losing) this poll. That song is horrendous. The others i don't mind, or at least haven't minded for a given period of time. Mike needs to die.
Forum: News 09/14/10, 03:12 PM
Replies: 26
Views: 2,305
Posted By Twitch110
agreed and noted my friend

agreed and noted my friend
Forum: News 09/14/10, 02:55 PM
Replies: 26
Views: 2,305
Posted By Twitch110
Sounds sick. Didn't really think it meshed well...

Sounds sick. Didn't really think it meshed well with the highlights though; Just didn't feel right. Sick song though.
Forum: News 06/02/10, 09:22 AM
Replies: 38
Views: 3,345
Posted By Twitch110
Yeah, i have no idea how anyone could say that...

Yeah, i have no idea how anyone could say that without totally lying to themselves. Poor bastard. His lyrics are genius if you ask me.
Forum: General 03/20/10, 11:19 PM
Replies: 28
Views: 1,166
Posted By Twitch110
Man, i freaking love it really must suck. It...

Man, i freaking love it really must suck. It reminds me a lot of gaja bleeds. Pumps me up like crazy. This is a super hard poll though. But i'm consistently turning on the first track on the most,...
Forum: General 03/09/10, 01:28 PM
Replies: 30
Views: 1,053
Posted By Twitch110
I voted for rise a couple days ago, but i came...

I voted for rise a couple days ago, but i came back to say that i like EOTW way way more. I freakin love it! It's easily my favorite album of theirs. Good work duders.
Forum: News 02/23/10, 05:53 AM
Replies: 137
Views: 9,617
Posted By Twitch110
Hahaha. I was mostly kidding, but i didn't really...

Hahaha. I was mostly kidding, but i didn't really come off that way. I have since repented of my sins. Chino, if you're reading this, i apologize.
Forum: News 02/23/10, 05:52 AM
Replies: 137
Views: 9,617
Posted By Twitch110
Haha i know. that WAS a bit harsh. I will take...

Haha i know. that WAS a bit harsh. I will take your advice and put into my book of secrets. Thank you ben(your avatar excites my insides).
Forum: General 02/22/10, 10:39 PM
Replies: 28
Views: 1,050
Posted By Twitch110
Wow, how could anyone say ANY of these other...

Wow, how could anyone say ANY of these other covers even remotely compare? Those are all absolutely horrendous. Blah. Taylor knows her shit...........just not live :)
Forum: News 02/22/10, 10:31 PM
Replies: 137
Views: 9,617
Posted By Twitch110
I'm kind of with you. Instrumentally it's...

I'm kind of with you. Instrumentally it's awesome. Lyrically....meh. kinda gay and uncomfortable. Sounds like something avenged sevenfold would write in their songs.
Forum: General 02/02/10, 10:44 PM
Replies: 36
Views: 2,838
Posted By Twitch110
I like scrubs a lot, but i have no idea which...

I like scrubs a lot, but i have no idea which season is which. Why is season 9 so bad? I haven't seen any of them, but i was just curious as to what makes it so bad...?
Forum: General 02/01/10, 10:17 PM
Replies: 33
Views: 1,502
Posted By Twitch110
haha that was really funny

haha that was really funny
Forum: General 01/16/10, 08:51 AM
Replies: 33
Poll: the game
Views: 1,353
Posted By Twitch110
I have no idea what is going on

I have no idea what is going on


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Submit News
CONNECT
Forums
Contests
RSS
Mobile Version
Banners, Flyers, Widgets
HIDDEN TREASURES
Free Music
Video News
Sports Forum
AP.net Related News
Recommendations
INFORMATION
FAQ
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm