AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 41 (Search took 0.01 seconds.) Search: Posts made by Dry Rain
Forum: Music 05/24/14, 09:30 PM
Replies: 39
Views: 2,467
Posted By Dry Rain
1. For Those Who Have Heart 2. Homesick 3. What...

1. For Those Who Have Heart
2. Homesick
3. What Separates Me From You
4. Common Courtesy
5. And Their Name Was Treason
Forum: Music 05/23/14, 05:52 PM
Replies: 3
Views: 1,248
Posted By Dry Rain
Before Their Eyes new album coming - II

They've been promoting the cover art for their new album called "II" on Facebook.

Interesting that they scraped the whole "Finale" album idea.

I'm excited to hear the album. They've stayed pretty...
Forum: Music 05/23/14, 05:43 PM
Replies: 1,153
Views: 50,451
Posted By Dry Rain
Didn't know they had a new album out - listening...

Didn't know they had a new album out - listening to Cry now and I like it. Haven't really paid attention to them since Lies for the Liars
Forum: Music 05/22/14, 07:46 PM
Replies: 5,127
Views: 226,532
Posted By Dry Rain
Thanks, FFAF's the best. Didn't get into their...

Thanks, FFAF's the best. Didn't get into their newest album at all though.

I'm listening to TAA's new songs now and I'm liking what I hear. Their sound changed a bit from Chasing Ghosts but not too...
Forum: Technology 05/22/14, 06:17 PM
Replies: 11
Views: 1,083
Posted By Dry Rain
I'm a premium member but only pay like $5 a month...

I'm a premium member but only pay like $5 a month cause of a student discount :-p

I haven't really noticed any issues with the upgrade though. I swear by Spotify, it's such an amazing service.
Forum: Music 05/22/14, 06:00 PM
Replies: 155
Views: 6,103
Posted By Dry Rain
I don't feel like going through all the posts to...

I don't feel like going through all the posts to see if he's already been mentioned, but Tycho is really good!
Forum: Music 05/22/14, 05:56 PM
Replies: 5,127
Views: 226,532
Posted By Dry Rain
Love both of them. Chasing Ghosts is one of the...

Love both of them. Chasing Ghosts is one of the most amazing albums I've ever heard. Life Underground is one of my favorite songs of all time.



Is that a new album? I love what I've heard of...
Forum: Music 05/22/14, 05:53 PM
Replies: 136
Views: 6,351
Posted By Dry Rain
Yeah I never liked the Beatles much

Yeah I never liked the Beatles much
Forum: News 05/18/12, 11:01 AM
Replies: 38
Views: 4,041
Posted By Dry Rain
Nah, only Matt sang in the acoustic version of...

Nah, only Matt sang in the acoustic version of Across the Ocean.

So pumped for this album though. Sounds like it's gonna be a big change, but I'm sure it's gonna blow us away; Matt's a freakin'...
Forum: News 05/08/12, 06:32 PM
Replies: 41
Views: 5,982
Posted By Dry Rain
I could not take that Set It Off music video...

I could not take that Set It Off music video seriously...couldn't stop laughing. What a shame that OLN's touring with such crap...
Forum: Tour Discussion 05/01/12, 05:27 PM
Replies: 24
Views: 2,014
Posted By Dry Rain
Any idea where to get tickets?

Any idea where to get tickets?
Forum: Entertainment 04/03/12, 06:31 PM
Replies: 9,588
Views: 570,331
Posted By Dry Rain
Have you guys heard this? Metal version of the...

Have you guys heard this? Metal version of the intro song. Check it out:

http://www.youtube.com/watch?v=_Qu7qvRFWWM&feature=related
Forum: Reviews 04/03/12, 03:50 PM
Replies: 24
Views: 7,471
Posted By Dry Rain
So glad to see that someone else thought...

So glad to see that someone else thought "Everything" was the strongest song on the album. Definitely my favorite - too bad it's the shortest. But it works.
Forum: Music 02/24/10, 04:57 PM
Replies: 77
Views: 2,133
Posted By Dry Rain
Hmm... Okay, thanks.

Hmm...



Okay, thanks.
Forum: News 02/24/10, 04:52 PM
Replies: 39
Views: 2,977
Posted By Dry Rain
been waiting for this album for so long...can't...

been waiting for this album for so long...can't wait.
Forum: Music 02/09/10, 03:24 PM
Replies: 77
Views: 2,133
Posted By Dry Rain
Thanks to both of you - I guess I'll just keep it...

Thanks to both of you - I guess I'll just keep it on as well. I'd rather have it not look ugly.
Forum: Music 02/09/10, 02:50 PM
Replies: 77
Views: 2,133
Posted By Dry Rain
Hahaha...wow, okay...I guess I see what you...

Hahaha...wow, okay...I guess I see what you mean...I was just wondering if anyone else had had a similar experience.
Forum: Music 02/09/10, 02:14 PM
Replies: 77
Views: 2,133
Posted By Dry Rain
Thanks, you guys are so helpful.

Thanks, you guys are so helpful.
Forum: Music 02/09/10, 01:42 PM
Replies: 77
Views: 2,133
Posted By Dry Rain
Just got Emery's album, The Question...

...and I took out the booklet/album artwork. I realized that there's the red sticker on the front is holding it closed and I'm scared to try and open the booklet now, in case I break the...
Forum: Entertainment 12/23/09, 06:52 AM
Replies: 4,745
Views: 121,197
Posted By Dry Rain
Awesome promo - hadn't seen that one yet. Have...

Awesome promo - hadn't seen that one yet.

Have you guys seen the new promo pics of the cast? Looks like Ilana, Frank and Richard are all being upped to regular cast members.
Forum: Music 12/22/09, 06:38 AM
Replies: 110
Views: 3,988
Posted By Dry Rain
hmm I did a search before posting this but I...

hmm I did a search before posting this but I didn't come across anything similar. Sorry
Forum: Music 12/22/09, 06:28 AM
Replies: 19
Views: 787
Posted By Dry Rain
I've got their Dreams EP and it's ok, but it's...

I've got their Dreams EP and it's ok, but it's way too edited for me. Reminds me of the Black Eyed peas.
Forum: Music 12/18/09, 06:43 PM
Replies: 110
Views: 3,988
Posted By Dry Rain
Top 10 played songs on your iPod

I thought this would be kind of a cool thread. Just post the top ten played songs on your iPod or other music player.

Bonus Mosh Pt. II - Taking Back Sunday
One-Eighty By Summer - Taking Back...
Forum: Music 12/13/09, 06:42 PM
Replies: 122
Views: 4,224
Posted By Dry Rain
ahah, my parents don't let me use their credit...

ahah, my parents don't let me use their credit card on itunes so I have to go out and buy an itunes gift card whenever I wanna buy music. my cd collection is really small too. There are so many...
Forum: News 12/13/09, 06:36 PM
Replies: 41
Views: 4,169
Posted By Dry Rain
god I can't wait for this album. I was so stoked...

god I can't wait for this album. I was so stoked when I heard the demo stuff for the new album in the background of their first studio update. TGAU is one of my favorite albums ever.

I'm friends...


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate