AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 1000 (Search took 0.11 seconds.) Search: Posts made by maxvsmaradona
Forum: Personal Life 07/25/14, 05:52 AM
Replies: 10,538
Views: 635,863
Posted By maxvsmaradona
what if the songs just end like the way the...

what if the songs just end like the way the relationships did... abrupt, or fading out, or something. like don't finish the lyrics/line, and just end it, or let the music fade away. idk, probably a...
Forum: Music 07/23/14, 09:14 AM
Replies: 2,844
Views: 161,239
Posted By maxvsmaradona
just got the email as well

just got the email as well
Forum: Music 07/22/14, 07:22 AM
Replies: 2,844
Views: 161,239
Posted By maxvsmaradona
they were selling them on that mini five show...

they were selling them on that mini five show tour like two weeks ago. my buddy tom picked one up at the philly date
Forum: Music 07/21/14, 02:22 PM
Replies: 2,844
Views: 161,239
Posted By maxvsmaradona
has anyone ordered the Electricity Is Dangerous...

has anyone ordered the Electricity Is Dangerous merch from online, and receive any sort of shipping email?
Forum: News 07/11/14, 12:52 PM
Replies: 107
Views: 5,057
Posted By maxvsmaradona
i don't use this site much anymore, but this is...

i don't use this site much anymore, but this is going to change that
Forum: Personal Life 06/25/14, 02:28 PM
Replies: 179
Views: 11,073
Posted By maxvsmaradona
haha, someone has to stay relevant somehow, right?

haha, someone has to stay relevant somehow, right?
Forum: News 06/25/14, 01:57 PM
Replies: 35
Views: 3,806
Posted By maxvsmaradona
haha, apparently Teppei from Thrice helped record...

haha, apparently Teppei from Thrice helped record some of their demos and shit when they were on Hopeless
Forum: News 06/24/14, 08:51 AM
Replies: 157
Views: 20,034
Posted By maxvsmaradona
payday is thursday and i'm preordering the shit...

payday is thursday and i'm preordering the shit out of this album and new TWDY. jazzed beyond belief
Forum: General 06/06/14, 11:39 AM
Replies: 704
Views: 99,174
Posted By maxvsmaradona
http://24.media.tumblr.com/0832cadb5a85ec6f6eaf4c9...

http://24.media.tumblr.com/0832cadb5a85ec6f6eaf4c9e6856e2f0/tumblr_n3gzb7O0pd1rxp9yuo1_500.jpg

So I got Deafheaven's Roads to Judah on my left calf, just needs one or two more sittings. And when I...
Forum: Personal Life 05/26/14, 09:22 AM
Replies: 10,538
Views: 635,863
Posted By maxvsmaradona
going down is so much easier when you're...

going down is so much easier when you're congested. you lose all taste, and it's one less obstacle you have to uhhh face. i'm not even saying it tastes bad, but it's definitely a factor. plus, if you...
Forum: Personal Life 05/16/14, 09:28 PM
Replies: 10,538
Views: 635,863
Posted By maxvsmaradona
i'm scared but in a happy way

i'm scared but in a happy way
Forum: News 05/05/14, 07:56 PM
Replies: 6
Views: 1,013
Posted By maxvsmaradona
https://24.media.tumblr.com/213056282bd48991ed9225...

https://24.media.tumblr.com/213056282bd48991ed92251dcc149167/tumblr_msc7djxKTY1rp4duqo3_250.gif
Forum: Personal Life 05/05/14, 10:48 AM
Replies: 10,538
Views: 635,863
Posted By maxvsmaradona
i'd say i'm a pretty good boyfriend

i'd say i'm a pretty good boyfriend
Forum: Music 04/22/14, 08:42 AM
Replies: 20
Views: 1,088
Posted By maxvsmaradona
Well, because Pop-Punk's Not Dead. There ain't...

Well, because Pop-Punk's Not Dead.

There ain't enough room in this town for both of 'em.
Forum: News 04/17/14, 01:16 PM
Replies: 8
Views: 1,864
Posted By maxvsmaradona
I mean, he just got paid like 8 advances.

I mean, he just got paid like 8 advances.
Forum: News 04/17/14, 06:36 AM
Replies: 26
Views: 4,326
Posted By maxvsmaradona
"The Headmaster The Owes The Meat" whelp

"The Headmaster The Owes The Meat" whelp
Forum: News 04/12/14, 04:16 PM
Replies: 22
Views: 3,158
Posted By maxvsmaradona
they're just so good live, caught way too many...

they're just so good live, caught way too many feelings
Forum: Music 04/04/14, 07:18 PM
Replies: 180
Views: 6,852
Posted By maxvsmaradona
http://www.welovedc.com/wp-content/uploads/2010/06...

http://www.welovedc.com/wp-content/uploads/2010/06/twdy2.jpg

the other artwork for this album is so much better
Forum: Music 04/04/14, 06:55 PM
Replies: 1,013
Views: 23,553
Posted By maxvsmaradona
Teeth Dreams is so fucking good.

Teeth Dreams is so fucking good.
Forum: Music 03/27/14, 06:29 PM
Replies: 4,715
Views: 252,902
Posted By maxvsmaradona
i love the fucking fuzzy distortion.

i love the fucking fuzzy distortion.
Forum: Personal Life 03/22/14, 10:25 PM
Replies: 10,538
Views: 635,863
Posted By maxvsmaradona
kinda p drunk rn and i just really hope this...

kinda p drunk rn and i just really hope this works out for me
Forum: General 03/17/14, 02:43 PM
Replies: 115
Views: 5,273
Posted By maxvsmaradona
I absolutely love the direction they went with...

I absolutely love the direction they went with this. Holy shit, it's so good.
Forum: Reviews 03/17/14, 01:10 PM
Replies: 128
Views: 14,425
Posted By maxvsmaradona
I find it funny that people think that when a...

I find it funny that people think that when a band focuses on songwriting and story telling that it means they're going downhill. Yeah, the music aspects on like Vega & Altair were awesome, but I...
Forum: Entertainment 03/14/14, 02:02 PM
Replies: 9,526
Views: 555,743
Posted By maxvsmaradona
the show is still 100 or some odd issues away...

the show is still 100 or some odd issues away from Negan, so it's gonna be some time. Maybe next season probably.
Forum: General 03/14/14, 12:24 PM
Replies: 981
Views: 48,968
Posted By maxvsmaradona
as do i. when it first came out as the second...

as do i. when it first came out as the second single, i was like "eeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh."

but now i find myself skipping to/back to it.


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm