AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 1000 (Search took 0.18 seconds.) Search: Posts made by theguy77
Forum: Sports 08/27/14, 11:41 AM
Replies: 499
Views: 12,233
Posted By theguy77
I would take Graham and Julius over two second...

I would take Graham and Julius over two second tier WR1s in a draft if my league allowed me to start both. Both a top tier TE1 and a WR1 get targeted a lot, but TE1s usually get worse coverage/more...
Forum: Sports 08/27/14, 11:28 AM
Replies: 6,367
Views: 144,395
Posted By theguy77
Also I'm with you guys on the nfl's decision, but...

Also I'm with you guys on the nfl's decision, but everyone already knows that I'm a weed advocate so I think me posting my opinion on it would be pretty redundant lol
Forum: Sports 08/27/14, 11:27 AM
Replies: 6,367
Views: 144,395
Posted By theguy77
Meh I think Denarius Moore is the bigger target...

Meh I think Denarius Moore is the bigger target there in Oakland. Plus Shorts is better than that, he would be a 1,000 yard receiver catching from anyone better than Chad Henne, so I wouldn't use...
Forum: General 08/26/14, 07:48 PM
Replies: 212
Views: 8,374
Posted By theguy77
Sun Kil Moon, East India Youth, and Brendan...

Sun Kil Moon, East India Youth, and Brendan Canning are the ones that are really sticking with me. All three albums have a totally unique sound and mood that you can easily just get lost in.

I...
Forum: Sports 08/26/14, 07:33 PM
Replies: 244
Views: 7,831
Posted By theguy77
Scott and KJ have always been reliable...

Scott and KJ have always been reliable commissioners, never had a problem from either one
Forum: Sports 08/26/14, 07:31 PM
Replies: 6,367
Views: 144,395
Posted By theguy77
also, i think PFF can offer interesting insight...

also, i think PFF can offer interesting insight if you can fill in the blanks. just understand, okay that guy is a CB1 in the NFC North, he gets targeted a lot, compare him to other guys in that...
Forum: Sports 08/26/14, 07:25 PM
Replies: 6,367
Views: 144,395
Posted By theguy77
Cris Collinsworth is such a fucking... I can't...

Cris Collinsworth is such a fucking... I can't even think of a word that suits the awkward dislike I have for that guy. He just really grinds my gears hahah
Forum: Music 08/26/14, 07:21 PM
Replies: 3,008
Views: 144,841
Posted By theguy77
i'll probably be at the baltimore show, they're...

i'll probably be at the baltimore show, they're playing one of my favorite venues
Forum: Sports 08/26/14, 07:06 PM
Replies: 244
Views: 7,831
Posted By theguy77
gentlemen (and ladies) the 2014 AP.net official...

gentlemen (and ladies) the 2014 AP.net official pay league roster is officially locked. let the games begin or whatever
Forum: General 08/26/14, 06:54 PM
Replies: 15
Views: 653
Posted By theguy77
hahaha woops

hahaha woops
Forum: Sports 08/26/14, 06:49 PM
Replies: 244
Views: 7,831
Posted By theguy77
i love 2nd still i feel like my first 3 picks...

i love 2nd still

i feel like my first 3 picks are, excellent RB, solid RB, and my pick of the litter of remaining second tier WRs left. or i could go two WRs if two good ones are available.
Forum: General 08/26/14, 06:12 PM
Replies: 15
Views: 653
Posted By theguy77
that's because all three of her albums were...

that's because all three of her albums were musically composed by different people
Forum: Sports 08/26/14, 01:08 PM
Replies: 244
Views: 7,831
Posted By theguy77
yep, money sent

yep, money sent
Forum: Sports 08/26/14, 10:05 AM
Replies: 6,367
Views: 144,395
Posted By theguy77
Hahahah awesome. Id def watch the Rams if this...

Hahahah awesome. Id def watch the Rams if this happened even though he's prob nowhere near as consistent a passer as he used to be
Forum: Sports 08/25/14, 09:55 AM
Replies: 6,367
Views: 144,395
Posted By theguy77
I think I just value players' ability to overcome...

I think I just value players' ability to overcome adversity, more than their ability to be consistent when all the stars are aligned

This ties into why I'm starting to be really high on Bortles....
Forum: Sports 08/25/14, 09:52 AM
Replies: 6,367
Views: 144,395
Posted By theguy77
IMO, Roethlisberger is better than both (not...

IMO, Roethlisberger is better than both (not numbers-wise, but because of leadership, ability to improvise, ability to get out of really bad sacks/ignore injuries... Basically because he has shown...
Forum: Sports 08/25/14, 09:20 AM
Replies: 6,367
Views: 144,395
Posted By theguy77
Yeah it's so bullshit. People move. It's really...

Yeah it's so bullshit. People move. It's really unfair to exclude people out of seeing their team just because they don't live in the area. For years I have put up with DirecTV's stupid 2 year...
Forum: Sports 08/25/14, 08:51 AM
Replies: 6,367
Views: 144,395
Posted By theguy77
I think lately, Eli is definitely worse than...

I think lately, Eli is definitely worse than Dalton

It's so bizzare to me that Eli gets hot at random times because he's mostly been a shitty QB since his heyday in 2006-2008
Forum: Sports 08/25/14, 08:49 AM
Replies: 6,367
Views: 144,395
Posted By theguy77
That's pretty fucking sad. Don't understand why...

That's pretty fucking sad. Don't understand why a 20 year old would just drop dead like that, no heat stroke nothing.
Forum: Sports 08/25/14, 08:06 AM
Replies: 6,367
Views: 144,395
Posted By theguy77
I just like watching AJ Green. He's so fucking...

I just like watching AJ Green. He's so fucking good.
Forum: Sports 08/24/14, 05:33 PM
Replies: 101
Views: 5,194
Posted By theguy77
Hahah no kidding.

Hahah no kidding.
Forum: Sports 08/24/14, 05:09 PM
Replies: 6,367
Views: 144,395
Posted By theguy77
It was a bad joke, sorry. It was more to shit on...

It was a bad joke, sorry. It was more to shit on Gabbert than get a laugh out of you guys haha maybe I'm just bitter
Forum: Sports 08/24/14, 05:08 PM
Replies: 6,367
Views: 144,395
Posted By theguy77
God dammit hahaha

God dammit hahaha
Forum: Sports 08/24/14, 04:48 PM
Replies: 6,367
Views: 144,395
Posted By theguy77
That's pretty cool of you guys.

That's pretty cool of you guys.
Forum: Sports 08/24/14, 04:25 PM
Replies: 6,367
Views: 144,395
Posted By theguy77
Dude you have Gabbert. That's guaranteed...

Dude you have Gabbert. That's guaranteed production. He gets like so many roughing the passer calls cause he such a great actor. He has so much anticipation, he flinches and dives to protect the...


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate