AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 1000 Search: Posts made by mike_aaron
Forum: Personal Life 09:41 PM - 01/30/16
Replies: 288
Views: 33,291
Posted By mike_aaron
bump
Forum: News 12:20 PM - 01/24/16
Replies: 40
Views: 4,036
Posted By mike_aaron
Need to perform the sound first, to win over the viewers who don't know them
Forum: News 11:25 AM - 01/20/16
Replies: 86
Views: 6,474
Posted By mike_aaron
Yeah, respectable size. Nothing like 100 cap rooms lol.
Forum: News 11:24 AM - 01/20/16
Replies: 86
Views: 6,474
Posted By mike_aaron
Around Vices & Virtues they were playing smaller venues than they had beforehand.

Pumped for Brendon, but I don't get it. I love the older stuff, but this album just doesn't do it for me. I could...
Forum: News 04:48 PM - 01/16/16
Replies: 161
Views: 11,670
Posted By mike_aaron
Sounds fantastic. Gonna be bigger than Chocolate
Forum: News 10:49 PM - 01/10/16
Replies: 4
Views: 2,380
Posted By mike_aaron
This is awesome. Wish more bands would do this.
Forum: News 05:29 PM - 12/12/15
Replies: 36
Views: 5,904
Posted By mike_aaron
http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/mPSn4MVZw6KojYiKjG8z5IQ.jpg
I feel like his bedroom is covered in these.
Forum: News 10:33 PM - 10/03/15
Replies: 42
Views: 6,285
Posted By mike_aaron
I can't wait for this fucking record
Forum: News 03:48 PM - 10/01/15
Replies: 30
Views: 4,184
Posted By mike_aaron
Feels like their "24 floors". Really like it.
Forum: News 04:59 PM - 08/17/15
Replies: 189
Views: 13,891
Posted By mike_aaron
lol at all the hate Walk The Moon is getting. The album is nothing amazing (Avalanche is a stand-out track though), but Shut Up and Dance is undeniably a fun, catchy tune. Don't talk shit because it...
Forum: News 11:03 AM - 07/30/15
Replies: 85
Views: 10,624
Posted By mike_aaron
What did you think of the album with Jason Lancaster on it? Any better?
Forum: News 10:10 PM - 07/11/15
Replies: 19
Views: 3,474
Posted By mike_aaron
http://tcpm.mrlazyinc.com/files/images/lawls/meme_faces/cool_story_bro_stiff_smile_and_drink.gif
Forum: News 08:18 AM - 05/28/15
Replies: 18
Views: 6,029
Posted By mike_aaron
I've been head over heels for her for years now. And this sounds fantastic.
Forum: Music 01:03 PM - 05/26/15
Replies: 243
Views: 12,708
Posted By mike_aaron
Are we ever getting a review of this album?
Forum: News 09:33 AM - 05/05/15
Replies: 1
Views: 1,515
Posted By mike_aaron
Is anyone doing a review of American Candy?
Forum: News 01:46 PM - 04/01/15
Replies: 25
Views: 3,554
Posted By mike_aaron
This album is great, and I wasn't expecting anything less. These guys have snuck into my list of favorite bands over the last few years.
Forum: Music 12:38 AM - 02/16/15
Replies: 4,404
Views: 300,743
Posted By mike_aaron
Me too… Who's reviewing it?
Forum: News 10:25 PM - 01/26/15
Replies: 49
Views: 7,490
Posted By mike_aaron
Yeah, I agree :/ BUT.. I guess it's awesome that they have enough hits to fit a set haha.
Forum: News 10:24 PM - 01/26/15
Replies: 49
Views: 7,490
Posted By mike_aaron
Holy. Shit. Yes.
Forum: News 09:01 PM - 01/23/15
Replies: 29
Views: 5,880
Posted By mike_aaron
One of the best songs on a fantastic record
Forum: News 09:02 AM - 01/20/15
Replies: 75
Views: 9,950
Posted By mike_aaron
Yeah man, I keep wanting to like it. Then I would like the whole record front to back. But I just… Don't.
Forum: News 08:59 AM - 01/20/15
Replies: 75
Views: 9,950
Posted By mike_aaron
Really? Hmmm...
Forum: News 10:26 PM - 01/19/15
Replies: 75
Views: 9,950
Posted By mike_aaron
No date. But will most likely happen sometime soon. Ish...
Forum: News 10:25 PM - 01/19/15
Replies: 75
Views: 9,950
Posted By mike_aaron
Holy shit you're right.
Forum: News 10:22 PM - 01/19/15
Replies: 75
Views: 9,950
Posted By mike_aaron
I love that I still get such a high when a band that has been my favorite band for 10 years releases new...


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
Encore Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
Encore Podcast on iTunes
Encore on Overcast
AP.net on Tumblr
Chorus.fm | @jason_tate