AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 1000 Search: Posts made by T.E.N Fan
Forum: General 11:02 AM - 09/03/15
Replies: 1,268
Views: 54,436
Posted By T.E.N Fan
Yeah I saw this on Twitter. 104.5 is for sure one of the biggest stations in the greater Philly area.
Forum: General 10:37 AM - 09/03/15
Replies: 107
Views: 2,089
Posted By T.E.N Fan
Haven't listened yet. Been so busy with school and work. Gonna buy this later today.
Forum: News 09:53 AM - 09/02/15
Replies: 116
Views: 9,668
Posted By T.E.N Fan
Thanks for all the good content.
Forum: General 02:24 PM - 09/01/15
Replies: 107
Views: 2,089
Posted By T.E.N Fan
Yes plz
Forum: Music 07:11 AM - 08/30/15
Replies: 290
Views: 19,872
Posted By T.E.N Fan
Yeah they have. (https://www.youtube.com/watch?v=0Kk5oF-bH9M) It is an instrumental.

From an interview a few days ago with NME, Holmes said "We have written a couple new songs and we have plans to...
Forum: Music 05:33 AM - 08/29/15
Replies: 290
Views: 19,872
Posted By T.E.N Fan
It wasn't loading for me, only the Never Meant video. Either way, it is amazing how they got to play such a huge festival.
Forum: Entertainment 01:17 PM - 08/27/15
Replies: 2,937
Views: 146,716
Posted By T.E.N Fan
:clap: :clap: :celebrate: :celebrate:
Forum: Music 10:35 AM - 08/26/15
Replies: 1,291
Views: 61,705
Posted By T.E.N Fan
Got me so hype. Somos is amazing and I am a big Movelife fan. Insane lineup.
Forum: News 10:33 AM - 08/26/15
Replies: 35
Views: 3,622
Posted By T.E.N Fan
YES. I fucking love Somos and TML. Can't wait to see TSL again
Forum: Music 04:16 PM - 08/25/15
Replies: 470
Views: 21,816
Posted By T.E.N Fan
Yep! I got a CIJ Jaguar CAR with a matching headstock. Love it.
Forum: Music 08:34 AM - 08/25/15
Replies: 470
Views: 21,816
Posted By T.E.N Fan
I know I am late but this is a real nice setup. I got the same guitar with stock pickups and in Walnut.
Forum: Entertainment 08:34 AM - 08/25/15
Replies: 2,937
Views: 146,716
Posted By T.E.N Fan
So badass
Forum: News 08:12 PM - 08/24/15
Replies: 339
Views: 46,143
Posted By T.E.N Fan
Never listened to these guys, but damn this is disappointing. It is insane how much this keeps appearing.
Forum: General 05:22 AM - 08/24/15
Replies: 1,268
Views: 54,436
Posted By T.E.N Fan
I know he is a republican so I'm not surprised.
Forum: News 06:08 AM - 08/23/15
Replies: 116
Views: 16,122
Posted By T.E.N Fan
Just saw this now. I will definitely wait to listen.
Forum: Entertainment 06:39 AM - 08/21/15
Replies: 2,937
Views: 146,716
Posted By T.E.N Fan
New magazine cover revealed
http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=45181
Forum: Entertainment 10:27 AM - 08/20/15
Replies: 2,937
Views: 146,716
Posted By T.E.N Fan
Sounds sick, yeah I don't know exactly why I never watched the animated stuff, but now I am interested in watching them. Other than the movies, I have read a handful of the books, which I found...
Forum: Entertainment 04:11 AM - 08/20/15
Replies: 2,937
Views: 146,716
Posted By T.E.N Fan
Yeah I don't know too much about his "return" but I had read about that online that they brought him back. Also saw they had Darth Bane in an episode of that show. I read all the Darth Bane books a...
Forum: Entertainment 05:11 PM - 08/19/15
Replies: 2,937
Views: 146,716
Posted By T.E.N Fan
I didn't hate the prequels (didn't love them either), but Darth Maul was one of the coolest characters in Star Wars period (imo). I think killing him off after having only a few scenes with him in...
Forum: News 09:16 AM - 08/19/15
Replies: 19
Views: 2,532
Posted By T.E.N Fan
Love what Evan did with Poor Souls. I actually like what Mike did with Anchor too. Awesome stuff.
Forum: Entertainment 09:14 AM - 08/19/15
Replies: 2,937
Views: 146,716
Posted By T.E.N Fan
I really hope not 3 separate bad guys. I hated that.
Forum: Music 06:23 AM - 08/18/15
Replies: 7,024
Views: 508,085
Posted By T.E.N Fan
I always thought the same thing.
Forum: Music 07:39 AM - 08/17/15
Replies: 7,024
Views: 508,085
Posted By T.E.N Fan
Holy shit. Flying at Tree Level is one of my favorites. Would have freaked out if I was there.
Forum: Music 07:39 AM - 08/17/15
Replies: 939
Views: 35,566
Posted By T.E.N Fan
Love Holiday. My favorite is either I'll Catch You, or Better Half.
Forum: Music 06:32 PM - 08/16/15
Replies: 7,024
Views: 508,085
Posted By T.E.N Fan
And its happened before....

Anyways that setlist is awesome


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
AP.net Podcast on Overcast
AP.net on Tumblr
Chorus.fm | @jason_tate