AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 194 (Search took 0.03 seconds.) Search: Posts made by CrewysLane
Forum: News 08/08/14, 10:18 AM
Replies: 23
Views: 3,111
Posted By CrewysLane
couldn't stand Billie's tech. he seemed like a...

couldn't stand Billie's tech. he seemed like a huge asshole
Forum: News 08/08/14, 10:15 AM
Replies: 12
Views: 2,116
Posted By CrewysLane
their drummer is real good

their drummer is real good
Forum: News 05/29/14, 05:46 PM
Replies: 162
Views: 9,808
Posted By CrewysLane
how often does Mark look at cats and cry while...

how often does Mark look at cats and cry while drunk?
Forum: News 03/20/14, 10:44 AM
Replies: 86
Views: 9,408
Posted By CrewysLane
no that was released on triple crown. they...

no that was released on triple crown. they released nothing on universal. universal wanted them to sound like shinedown
Forum: News 02/11/14, 02:21 PM
Replies: 18
Views: 2,787
Posted By CrewysLane
dont tease me like that. I'm very excited to hear...

dont tease me like that. I'm very excited to hear what Bradley has done with this album
Forum: News 02/11/14, 02:17 PM
Replies: 51
Views: 7,746
Posted By CrewysLane
thank god Adam sings for them now. haha

thank god Adam sings for them now. haha
Forum: News 10/28/13, 02:58 PM
Replies: 27
Views: 3,395
Posted By CrewysLane
this interview was so good. Kanye freestyled and...

this interview was so good. Kanye freestyled and he performed otis and good life
Forum: News 10/24/13, 10:41 PM
Replies: 32
Views: 6,190
Posted By CrewysLane
anyone know why? or does he just want to stop...

anyone know why? or does he just want to stop touring?
Forum: News 10/20/13, 10:54 AM
Replies: 181
Views: 22,010
Posted By CrewysLane
kinda like brand new's little run before riot...

kinda like brand new's little run before riot fest. glad i got a ticket to that.
Forum: News 10/08/13, 10:10 AM
Replies: 103
Views: 20,679
Posted By CrewysLane
what video is he talking about?

what video is he talking about?
Forum: News 10/04/13, 05:42 PM
Replies: 406
Views: 54,171
Posted By CrewysLane
does the one dude still try to fuck underage...

does the one dude still try to fuck underage girls? i wonder if they could win that courtcase.
Forum: News 10/02/13, 02:08 PM
Replies: 45
Views: 4,821
Posted By CrewysLane
this gave me a boner.

this gave me a boner.
Forum: News 09/08/13, 02:06 AM
Replies: 91
Views: 15,694
Posted By CrewysLane
GFYSTN

GFYSTN
Forum: News 08/26/13, 07:49 PM
Replies: 223
Views: 24,004
Posted By CrewysLane
this is worse than relapse

this is worse than relapse
Forum: News 07/28/13, 11:29 PM
Replies: 347
Views: 61,996
Posted By CrewysLane
dont do this to me. i wanna know who is opening...

dont do this to me. i wanna know who is opening for them..
Forum: News 07/28/13, 11:26 PM
Replies: 347
Views: 61,996
Posted By CrewysLane
the dates before riot fest.

the dates before riot fest.
Forum: News 07/28/13, 12:09 PM
Replies: 347
Views: 61,996
Posted By CrewysLane
hopefully they announce the support for their...

hopefully they announce the support for their midwest dates
Forum: Reviews 07/12/13, 01:33 PM
Replies: 17
Views: 4,058
Posted By CrewysLane
This is my album of the year. Its tied with...

This is my album of the year. Its tied with Citizen's Youth though.
Forum: Reviews 07/11/13, 07:46 PM
Replies: 1
Views: 678
Posted By CrewysLane
New EP in September. New song coming out in the...

New EP in September. New song coming out in the next few weeks.
Forum: News 07/09/13, 04:05 PM
Replies: 78
Views: 12,286
Posted By CrewysLane
THEY'RE BREAKING UP!?

THEY'RE BREAKING UP!?
Forum: News 06/27/13, 10:01 AM
Replies: 154
Views: 30,807
Posted By CrewysLane
Yeah if these get cancelled ill be so angry.

Yeah if these get cancelled ill be so angry.
Forum: News 06/26/13, 12:36 PM
Replies: 84
Views: 14,068
Posted By CrewysLane
read the POZ statement. Brad says "The past...

read the POZ statement. Brad says "The past should stay dead" thats an emarosa song. I'm really hoping he joins them. Brad has so much talent and could make emarosa even better
Forum: News 06/26/13, 10:16 AM
Replies: 84
Views: 14,068
Posted By CrewysLane
maybe brad can join emarosa. also, he deleted his...

maybe brad can join emarosa. also, he deleted his twitter, instagram and youtube channel. going in hiding i guess. gonna miss him in STW
Forum: News 06/19/13, 02:55 PM
Replies: 126
Views: 14,939
Posted By CrewysLane
ain't nothing wrong with Hannah Montana twerkin

ain't nothing wrong with Hannah Montana twerkin
Forum: News 06/15/13, 11:52 AM
Replies: 27
Views: 4,613
Posted By CrewysLane
at least she isnt lip syncing.

at least she isnt lip syncing.


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm