AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 191 (Search took 0.02 seconds.) Search: Posts made by Shellbo6901
Forum: News 07/29/13, 09:56 PM
Replies: 25
Views: 3,108
Posted By Shellbo6901
not on there anymore, but I hope it's true

not on there anymore, but I hope it's true
Forum: News 07/14/11, 10:50 AM
Replies: 4
Views: 1,284
Posted By Shellbo6901
the Ocean Grove link is incorrect too

the Ocean Grove link is incorrect too
Forum: News 07/14/11, 10:45 AM
Replies: 33
Views: 3,370
Posted By Shellbo6901
anyone that found somewhere to get the free...

anyone that found somewhere to get the free invite: how long did it take for you to get the invite sent to your email?
Forum: News 07/10/11, 08:44 PM
Replies: 17
Views: 2,608
Posted By Shellbo6901
can't wait!

can't wait!
Forum: News 06/30/11, 06:46 PM
Replies: 86
Views: 8,863
Posted By Shellbo6901
if you look at the winners and the runner ups on...

if you look at the winners and the runner ups on american idol it seems like alot of the 1st runner up tends to be better off in the end. I think dia will be just fine after not winning. maybe this...
Forum: Music 04/21/11, 07:14 PM
Replies: 71
Views: 5,129
Posted By Shellbo6901
I'm just gonna hope that one day Ben can do what...

I'm just gonna hope that one day Ben can do what Shaant from CIWWAF did and get help get together and get back into music again in the future.
Forum: News 11/23/10, 05:15 PM
Replies: 27
Views: 3,811
Posted By Shellbo6901
i'm coming from florida for this tour, since it's...

i'm coming from florida for this tour, since it's not going to be down here at all.
Forum: News 11/15/10, 03:58 PM
Replies: 83
Views: 4,455
Posted By Shellbo6901
wish i knew who was opening, but it must not be...

wish i knew who was opening, but it must not be too good since it's not announced yet
Forum: News 10/26/10, 08:03 AM
Replies: 166
Views: 13,683
Posted By Shellbo6901
i'm actually impressed, but after listening to it...

i'm actually impressed, but after listening to it I wonder how the old version of the cd was that they decided to scrape?!!
Forum: News 09/14/10, 08:54 PM
Replies: 273
Views: 17,713
Posted By Shellbo6901
this sucks

this sucks
Forum: News 05/06/10, 04:55 PM
Replies: 45
Views: 3,207
Posted By Shellbo6901
That is awesome! Congrats guys!!!

That is awesome! Congrats guys!!!
Forum: News 04/28/10, 07:52 PM
Replies: 43
Views: 3,949
Posted By Shellbo6901
can't wait!

can't wait!
Forum: News 03/24/10, 01:13 PM
Replies: 18
Views: 1,968
Posted By Shellbo6901
for sure!

for sure!
Forum: News 02/16/10, 10:38 PM
Replies: 50
Views: 6,651
Posted By Shellbo6901
http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog...

http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=2004147&blogId=529343750
Forum: News 05/13/09, 02:54 PM
Replies: 857
Views: 49,746
Posted By Shellbo6901
this better not mean the floor is gonna be 60...

this better not mean the floor is gonna be 60 bucks ):
Forum: News 05/04/09, 06:05 PM
Replies: 133
Views: 9,128
Posted By Shellbo6901
i really hope it doesn't skip over me and florida!

i really hope it doesn't skip over me and florida!
Forum: News 04/28/09, 04:30 PM
Replies: 100
Views: 7,731
Posted By Shellbo6901
lol, it's just a different view of a woman

lol, it's just a different view of a woman
Forum: News 04/27/09, 02:32 PM
Replies: 47
Views: 3,408
Posted By Shellbo6901
ugh, the set times for sat and sun is announced(i...

ugh, the set times for sat and sun is announced(i guess), and I can't get the site to work. ):
Forum: News 04/27/09, 01:13 PM
Replies: 8
Views: 784
Posted By Shellbo6901
i bought it yesterday, definitely recommend it to...

i bought it yesterday, definitely recommend it to everyone.
Forum: News 04/26/09, 10:27 PM
Replies: 136
Views: 8,900
Posted By Shellbo6901
my cd is being shipped right now, yay!

my cd is being shipped right now, yay!
Forum: News 04/26/09, 12:27 PM
Replies: 73
Views: 3,955
Posted By Shellbo6901
just saw them last night, this comes out on my...

just saw them last night, this comes out on my birthday, think it's gonna be pretty good.
Forum: News 04/24/09, 03:39 PM
Replies: 826
Views: 44,173
Posted By Shellbo6901
if you get to play in colombia, you should make a...

if you get to play in colombia, you should make a stop in Costa Rica on your way, and then you can be the first band I've seen in more than one country.
Forum: News 04/24/09, 03:31 PM
Replies: 826
Views: 44,173
Posted By Shellbo6901
when are yall coming back to Jacksonville, since...

when are yall coming back to Jacksonville, since warped isn't coming here this year?

we miss you!!!
& the new album is amazing, i pre-ordered it a while back, so I couldn't wait to listen to a few...
Forum: News 04/20/09, 10:32 AM
Replies: 14
Views: 2,066
Posted By Shellbo6901
yes

yes
Forum: News 04/16/09, 01:14 PM
Replies: 136
Views: 8,900
Posted By Shellbo6901
i can't either

i can't either


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm