AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 1000 Search: Posts made by herestoyoufla
Forum: Music 05:45 PM - 09/02/15
Replies: 1,254
Views: 29,836
Posted By herestoyoufla
Haha yeah we're still trying to decide...we might to "your a god" by vertical horizon haha
Forum: Music 03:53 PM - 09/02/15
Replies: 1,254
Views: 29,836
Posted By herestoyoufla
Ohh shit. I might have to snag Save Tonight
Forum: News 03:33 PM - 09/02/15
Replies: 26
Views: 2,055
Posted By herestoyoufla
Pretty awesome!
Forum: News 01:25 PM - 09/01/15
Replies: 87
Views: 7,016
Posted By herestoyoufla
'Cept that a ton of people obviously wanted it to be another fever, so at least he got them to listen to these tracks haha. I think it was just a way to generate hype.
Forum: News 01:06 PM - 09/01/15
Replies: 87
Views: 7,016
Posted By herestoyoufla
Hahaha. True.
Forum: News 11:57 AM - 09/01/15
Replies: 87
Views: 7,016
Posted By herestoyoufla
Lol, is that the only song that has a hi hat on the chorus like that?
Forum: News 10:55 AM - 09/01/15
Replies: 87
Views: 7,016
Posted By herestoyoufla
That's awesome. I didn't hear that part but I said "very Sinatra esque melodies mixed with electronic elements" in the other thread. It's Pretty genius.

Edit: God damn his voice sounds great on this
Forum: News 10:51 AM - 09/01/15
Replies: 14
Views: 2,118
Posted By herestoyoufla
Thanks!

That was fuckin' genius. Frank Sinatra esque melodies with electronic elements. His voice sounds great on those falsettos too.
Forum: News 09:40 AM - 09/01/15
Replies: 14
Views: 2,118
Posted By herestoyoufla
Damn, I think I missed it
Forum: Music 03:50 PM - 08/31/15
Replies: 1,254
Views: 29,836
Posted By herestoyoufla
Fuck, so it was a dumb question. Thanks.

Fuck, someone took Torn. That one is gonna be awesome, haha
Forum: Music 03:20 PM - 08/31/15
Replies: 1,254
Views: 29,836
Posted By herestoyoufla
This might be a dumb question, but where's the list of songs that people have already signed up for?
Forum: News 01:01 PM - 08/31/15
Replies: 18
Views: 2,876
Posted By herestoyoufla
Yeah, I don't mean this in a bad way, but it sounds like it could be like a big country song if it was sold to the right person.
Forum: Personal Life 10:13 AM - 08/31/15
Replies: 13,796
Views: 1,553,903
Posted By herestoyoufla
I got some of these candies that are $1 a piece and apparently 2 gets you high. If that's true, what a deal
Forum: Music 04:15 PM - 08/30/15
Replies: 1,254
Views: 29,836
Posted By herestoyoufla
Yo lemme get a sneak peak
Forum: Music 04:48 PM - 08/29/15
Replies: 1,254
Views: 29,836
Posted By herestoyoufla
Duudeeee. Great song. It even made my Spotify playlist. Haha
Forum: News 12:25 PM - 08/28/15
Replies: 58
Views: 5,239
Posted By herestoyoufla
Goin' hard in the paint now, eh?
Forum: General 11:55 AM - 08/28/15
Replies: 1,116
Views: 47,136
Posted By herestoyoufla
The lyrics were not up to par
Forum: General 11:42 AM - 08/28/15
Replies: 1,116
Views: 47,136
Posted By herestoyoufla
Especially after the interviews where he was taking about writing the album. A bunch of the songs seemed to come from "well I woke up that morning and the song was due that day. I came up with a...
Forum: Personal Life 11:31 AM - 08/28/15
Replies: 556
Views: 56,476
Posted By herestoyoufla
Meat loaf with icing, hahah. That's fuckig disgusting
Forum: General 11:30 AM - 08/28/15
Replies: 1,116
Views: 47,136
Posted By herestoyoufla
I only listened twice because people would be like "you didn't give it a chance if you only listened to it once"

So I gave it a chance and it still sucked

Edit: hahah, told you
Forum: General 11:26 AM - 08/28/15
Replies: 1,116
Views: 47,136
Posted By herestoyoufla
I agree, listened to it twice and then never again.
Forum: News 10:41 AM - 08/28/15
Replies: 21
Views: 3,209
Posted By herestoyoufla
Yeah I guess it's just funny to me how picky he is with his lyrics because some seem pretty profound and others are sarcastic or almost said in jest. I guess his problem comes with trying to balance...
Forum: News 06:27 AM - 08/28/15
Replies: 49
Views: 3,764
Posted By herestoyoufla
Cmonnnn, drop it today.
Forum: Music 06:24 AM - 08/28/15
Replies: 1,254
Views: 29,836
Posted By herestoyoufla
Closing time, great call
Forum: Music 01:23 PM - 08/27/15
Replies: 1,254
Views: 29,836
Posted By herestoyoufla
No way, haha. Why?


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
AP.net Podcast on Overcast
AP.net on Tumblr
Chorus.fm | @jason_tate