AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 1000 (Search took 0.08 seconds.) Search: Posts made by thechrisformat
Forum: General 04/12/14, 06:12 PM
Replies: 435
Views: 8,574
Posted By thechrisformat
Another great performance by TH&TH. Love em...

Another great performance by TH&TH. Love em so much.
Forum: General 04/11/14, 07:43 PM
Replies: 435
Views: 8,574
Posted By thechrisformat
Bastille was great... I've seen haim before, but...

Bastille was great... I've seen haim before, but only 2 of their songs are good enough to capture my attention. And yes, I agree the bassist is scary - but not in a good way.
Forum: General 04/11/14, 05:59 PM
Replies: 435
Views: 8,574
Posted By thechrisformat
Also, that schedule is great... I'll be home from...

Also, that schedule is great... I'll be home from golf tomorrow just in time to see TH&TH. Fuck yes.
Forum: General 04/11/14, 05:58 PM
Replies: 435
Views: 8,574
Posted By thechrisformat
Thank you!... I'm a fucking idiot and didn't...

Thank you!... I'm a fucking idiot and didn't think to scroll down since there are usually just terrible comments.
Forum: General 04/11/14, 05:52 PM
Replies: 435
Views: 8,574
Posted By thechrisformat
Noob question... is there a place to find the...

Noob question... is there a place to find the schedule for YouTube streaming?
Forum: Sports 04/10/14, 06:28 PM
Replies: 6,767
Views: 160,406
Posted By thechrisformat
Nash on a beautiful pass from Marty.

Nash on a beautiful pass from Marty.
Forum: Sports 04/10/14, 05:38 PM
Replies: 6,767
Views: 160,406
Posted By thechrisformat
Thank goodness for this line.

Thank goodness for this line.
Forum: Sports 04/10/14, 05:32 AM
Replies: 485
Views: 11,271
Posted By thechrisformat
Officially underway this year... My picks in my...

Officially underway this year... My picks in my pool are Dustin Johnson, Henrik Stenson, and Zach Johnson.
Forum: Sports 04/08/14, 06:03 PM
Replies: 6,767
Views: 160,406
Posted By thechrisformat
At least Marty can still get assists.

At least Marty can still get assists.
Forum: Sports 04/08/14, 05:38 PM
Replies: 6,767
Views: 160,406
Posted By thechrisformat
St. Louis is sooooo snakebitten on this team....

St. Louis is sooooo snakebitten on this team. Shit.
Forum: Sports 04/08/14, 05:28 PM
Replies: 6,767
Views: 160,406
Posted By thechrisformat
Richards on the PP again!

Richards on the PP again!
Forum: Sports 04/08/14, 05:07 PM
Replies: 6,767
Views: 160,406
Posted By thechrisformat
Hell of a play/goal. Fuck, I love Zucc.

Hell of a play/goal. Fuck, I love Zucc.
Forum: Sports 04/08/14, 04:40 PM
Replies: 6,767
Views: 160,406
Posted By thechrisformat
Look what happens when you shoot the puck on the...

Look what happens when you shoot the puck on the PP.
Forum: Sports 04/08/14, 04:37 PM
Replies: 6,767
Views: 160,406
Posted By thechrisformat
Yup... and it'll be the death of us in the...

Yup... and it'll be the death of us in the playoffs.
Forum: Sports 04/08/14, 04:18 PM
Replies: 6,767
Views: 160,406
Posted By thechrisformat
Fuckin a.

Fuckin a.
Forum: Sports 04/08/14, 08:34 AM
Replies: 6,767
Views: 160,406
Posted By thechrisformat
He scored in the game vs. Dallas that was...

He scored in the game vs. Dallas that was postponed. The score will stay 1-0, but the game will start over.
Forum: Sports 04/05/14, 07:26 PM
Replies: 6,767
Views: 160,406
Posted By thechrisformat
what a frustrating game. neil is still a piece of...

what a frustrating game. neil is still a piece of shit.
Forum: Sports 04/04/14, 05:31 PM
Replies: 6,767
Views: 160,406
Posted By thechrisformat
Going to the Rangers game tomorrow. So stoked......

Going to the Rangers game tomorrow. So stoked... hope we can clinch a playoff spot.
Forum: Sports 04/03/14, 08:51 PM
Replies: 6,767
Views: 160,406
Posted By thechrisformat
That one hurts... should've had 2 points.

That one hurts... should've had 2 points.
Forum: Sports 04/03/14, 08:35 PM
Replies: 6,767
Views: 160,406
Posted By thechrisformat
Fucking Girardi. Weak ass clear attempt.

Fucking Girardi. Weak ass clear attempt.
Forum: Sports 04/03/14, 07:30 PM
Replies: 6,767
Views: 160,406
Posted By thechrisformat
Sick wrister by Stepan. D-man gave him sooo much...

Sick wrister by Stepan. D-man gave him sooo much room.
Forum: Sports 04/01/14, 09:15 PM
Replies: 6,767
Views: 160,406
Posted By thechrisformat
Fuck yes. St. Louis finally scores for the...

Fuck yes. St. Louis finally scores for the Rangers!
Forum: Sports 04/01/14, 07:37 PM
Replies: 6,767
Views: 160,406
Posted By thechrisformat
Fantastic pass by D-Brass.

Fantastic pass by D-Brass.
Forum: Sports 04/01/14, 07:17 PM
Replies: 6,767
Views: 160,406
Posted By thechrisformat
The 4th line strikes again!

The 4th line strikes again!
Forum: Sports 04/01/14, 06:56 PM
Replies: 6,767
Views: 160,406
Posted By thechrisformat
Hahaha... oh Devils.

Hahaha... oh Devils.


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Submit News
CONNECT
Forums
Contests
RSS
Mobile Version
Banners, Flyers, Widgets
HIDDEN TREASURES
Free Music
Video News
Sports Forum
AP.net Related News
Recommendations
INFORMATION
FAQ
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm