AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 122 (Search took 0.01 seconds.) Search: Posts made by lowlowheavyheav
Forum: General 03/24/08, 10:19 AM
Replies: 201
Views: 6,589
Posted By lowlowheavyheav
lol im a little late but that MLB thread is so...

lol im a little late but that MLB thread is so funny

like when they guy agreed with that chick about that baseball player being bad

and then she was all like thatnk you and said another baseball...
Forum: General 03/14/08, 10:49 AM
Replies: 8
Views: 597
Posted By lowlowheavyheav
oh i didnt know there was an original huh?

oh i didnt know there was an original huh?
Forum: General 03/14/08, 10:32 AM
Replies: 8
Views: 597
Posted By lowlowheavyheav
hmm i dont know lol i looked up something...

hmm i dont know lol



i looked up something and it went to like an exclusive movie clip about it



so whats it about?
Forum: General 03/14/08, 10:29 AM
Replies: 8
Views: 597
Posted By lowlowheavyheav
Forum: General 03/12/08, 07:07 AM
Replies: 201
Views: 6,589
Posted By lowlowheavyheav
This thread taught me how to be a man now i...

This thread taught me how to be a man



now i pee standing up
Forum: General 03/06/08, 09:42 AM
Replies: 99
Views: 4,214
Posted By lowlowheavyheav
Oh i see

Oh i see
Forum: General 03/06/08, 09:41 AM
Replies: 201
Views: 6,589
Posted By lowlowheavyheav
eh.. blink 182 :O

eh.. blink 182 :O
Forum: General 03/06/08, 08:52 AM
Replies: 201
Views: 6,589
Posted By lowlowheavyheav
Blink 182? they are good but not...

Blink 182?


they are good


but not better....
Forum: General 03/06/08, 08:46 AM
Replies: 99
Views: 4,214
Posted By lowlowheavyheav
Dude...your a dude....No!

Dude...your a dude....No!
Forum: General 03/06/08, 08:39 AM
Replies: 99
Views: 4,214
Posted By lowlowheavyheav
The word of the day is "legs." Let's go...

The word of the day is "legs." Let's go back to my place and spread the word

:D
Forum: General 03/06/08, 08:32 AM
Replies: 201
Views: 6,589
Posted By lowlowheavyheav
angels and airwaves has some good songs you have...

angels and airwaves has some good songs you have to admit!!
Forum: General 03/06/08, 07:22 AM
Replies: 99
Views: 4,214
Posted By lowlowheavyheav
I laughed pretty freaking hard lol!

I laughed pretty freaking hard lol!
Forum: General 03/04/08, 10:14 AM
Replies: 99
Views: 4,214
Posted By lowlowheavyheav
What about it?

What about it?
Forum: General 03/04/08, 10:09 AM
Replies: 99
Views: 4,214
Posted By lowlowheavyheav
Awh. Well it was sort of an inside joke between...

Awh. Well it was sort of an inside joke between me and my friend.



Everyone started calling her Mc Sexy Bitch because of it.


Sorry if it wasn’t humorous.
Forum: General 03/04/08, 08:48 AM
Replies: 99
Views: 4,214
Posted By lowlowheavyheav
Oh dude i was just kidding. I don't like to...

Oh dude i was just kidding.


I don't like to put anyone down.
Forum: General 03/04/08, 08:44 AM
Replies: 99
Views: 4,214
Posted By lowlowheavyheav
You're dumb.

You're dumb.
Forum: General 03/04/08, 08:42 AM
Replies: 310
Views: 5,860
Posted By lowlowheavyheav
..

..
Forum: General 03/04/08, 08:36 AM
Replies: 99
Views: 4,214
Posted By lowlowheavyheav
Is your last name Campbell? Cuz you're mmm...

Is your last name Campbell?



Cuz you're mmm mmm... good.
Forum: General 03/04/08, 08:33 AM
Replies: 99
Views: 4,214
Posted By lowlowheavyheav
lol.

lol.
Forum: General 03/04/08, 08:33 AM
Replies: 99
Views: 4,214
Posted By lowlowheavyheav
lol OMG.

lol OMG.
Forum: General 03/04/08, 08:32 AM
Replies: 99
Views: 4,214
Posted By lowlowheavyheav
Okay. Is that at all your problem?

Okay. Is that at all your problem?
Forum: General 03/04/08, 08:30 AM
Replies: 99
Views: 4,214
Posted By lowlowheavyheav
What the fuck is your problem with me?

What the fuck is your problem with me?
Forum: General 03/04/08, 08:23 AM
Replies: 99
Views: 4,214
Posted By lowlowheavyheav
If you were a new burger at Mc Donald's i would...

If you were a new burger at Mc Donald's i would name you Mc Sexy Bitch. :D
Forum: General 03/04/08, 08:22 AM
Replies: 99
Views: 4,214
Posted By lowlowheavyheav
Pick up lines

Anyone got any sweet ass pick up lines?


i wanna make people laugh :O
Forum: General 03/04/08, 08:03 AM
Replies: 310
Views: 5,860
Posted By lowlowheavyheav
I can't look at whatever you posted becuase im on...

I can't look at whatever you posted becuase im on a shitty school computer and it won't do certain stuff. :[


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm