AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 254 Search: Posts made by Russia08
Forum: Personal Life 08:00 AM - 05/27/09
Replies: 135
Views: 4,397
Posted By Russia08
thanks for informing me with information that i already know..
Forum: Personal Life 10:07 AM - 05/26/09
Replies: 135
Views: 4,397
Posted By Russia08
def not only cuz i want to say it..trust me. if i wanted to i would have. i feel like it's early and that's why i want to wait..
Forum: Personal Life 07:38 AM - 05/22/09
Replies: 135
Views: 4,397
Posted By Russia08
and that's what i dont want..i dont want to ruin it. i want him to say it. bleh.
Forum: Personal Life 07:34 AM - 05/22/09
Replies: 135
Views: 4,397
Posted By Russia08
i think that his feelings are stronger for me..or about the same. at first i was like yea ok were dating..but im getting more and morea attached.
Forum: Personal Life 07:46 AM - 05/20/09
Replies: 135
Views: 4,397
Posted By Russia08
so me and this guy have been dating for about 2 months..things are great. we have been more than friends for about 3 months, but officially dating for 2..and my feelings for him are getting...
Forum: Personal Life 07:33 AM - 05/20/09
Replies: 85
Views: 2,227
Posted By Russia08
6 flags..ger
Forum: Personal Life 07:43 AM - 05/05/09
Replies: 848
Views: 112,199
Posted By Russia08
dont! lol it took both of mine forever to heal..but i waited and it paid off..give it a while
Forum: Personal Life 07:13 AM - 05/04/09
Replies: 848
Views: 112,199
Posted By Russia08
tattoos are more irritating..and afterwards they feel like sunburn. but i definately think that pierecings hurt worse..the pain lasts a bit longer. once the tattoo is over with it barely hurts. the...
Forum: Personal Life 07:10 AM - 05/04/09
Replies: 848
Views: 112,199
Posted By Russia08
ahhhh i want my web done sooo sooo bad. im gonna as soon as i have the extra money
Forum: Personal Life 07:09 AM - 05/04/09
Replies: 848
Views: 112,199
Posted By Russia08
i did it..had it for about 4 years and it's finee
Forum: Personal Life 08:04 AM - 04/02/09
Replies: 115
Views: 3,114
Posted By Russia08
ily
Forum: Personal Life 08:07 AM - 03/10/09
Replies: 156
Views: 38,237
Posted By Russia08
8 or 10 is nothing u will be fine..but know what ur getting into it's not easy to stop..i wanted to end at a 2 and im at a 9/16..i went 12, 8, 4, 2, 0, 00, 7/16, 1/2, and finally 9/16 haha..
Forum: Personal Life 08:06 AM - 03/10/09
Replies: 156
Views: 38,237
Posted By Russia08
omg haha that is my exact story with mine..i wanted to stop at a 2 and now i am at a 9/16...hahaha...everyone is like they are so big ew and im just like sorry i am addicted, and they just dont...
Forum: Personal Life 07:31 AM - 03/10/09
Replies: 339
Views: 9,417
Posted By Russia08
haha thanksss..
=]]]
Forum: Personal Life 07:33 AM - 03/09/09
Replies: 339
Views: 9,417
Posted By Russia08
about a year and a half and going strongg.
Forum: Personal Life 07:32 AM - 03/09/09
Replies: 82
Views: 2,774
Posted By Russia08
yes it was sarcasimmm haa
Forum: Personal Life 07:48 AM - 03/05/09
Replies: 339
Views: 9,417
Posted By Russia08
that's the response ppl usually say..
damn chicken
the only meat i miss are hot wings
=P
Forum: Personal Life 07:45 AM - 03/05/09
Replies: 339
Views: 9,417
Posted By Russia08
i am a vegetarian..and i have been for about a year and a half. so far so good. i think i have only had one meat craving and in those cases i just eat a soy burger or some shit..i dont do it cuz i...
Forum: Personal Life 07:36 AM - 03/05/09
Replies: 848
Views: 112,199
Posted By Russia08
so i want the web under my tounge pierced...ne one have that done? or know ne thing about it such as pain, healing process, etc?
Forum: Personal Life 07:34 AM - 03/05/09
Replies: 82
Views: 2,774
Posted By Russia08
ah i wanted one so bad..til i found out they faded fast =[
Forum: Personal Life 07:34 AM - 03/05/09
Replies: 82
Views: 2,774
Posted By Russia08
haha nice
Forum: Personal Life 07:01 AM - 03/03/09
Replies: 82
Views: 2,774
Posted By Russia08
i didnt..haha got it on my neck
Forum: Personal Life 07:00 AM - 03/03/09
Replies: 82
Views: 2,774
Posted By Russia08
i was gonna get a less than 3 heart but decided against it..i went and got it on weds...and i love it. i might have to post a pic later
Forum: Personal Life 08:04 AM - 03/02/09
Replies: 5,023
Views: 144,803
Posted By Russia08
cheaters..liars..sleep deprivation
=[
Forum: Personal Life 08:06 AM - 02/25/09
Replies: 82
Views: 2,774
Posted By Russia08
i said forever ago i wasnt getting 11:11 anymore...chilllll
im getting nosce te ipsum with a <3 underneath.
it means to know thyself in latin.
=]


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate