AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 76 Search: Posts made by 420LIVIA
Forum: Personal Life 01:09 PM - 02/20/11
Replies: 13,651
Views: 1,513,973
Posted By 420LIVIA
Hahaha that's crazy.
Forum: Personal Life 11:58 PM - 02/18/11
Replies: 13,651
Views: 1,513,973
Posted By 420LIVIA
I really liked Salvia. It opened my mind.
Forum: Personal Life 08:41 PM - 10/09/10
Replies: 13,651
Views: 1,513,973
Posted By 420LIVIA
Don't quit! Just get a &500+ ROOR and make him jealous! Hahaha. Oh LOVE YOUR AVATAR BTW
Forum: Personal Life 05:29 PM - 10/05/10
Replies: 13,651
Views: 1,513,973
Posted By 420LIVIA
Going to Kid Cudi, tickets say we're all getting searched.... Any tips on bringing stuff in?
Forum: Personal Life 04:31 PM - 09/02/10
Replies: 284
Views: 13,103
Posted By 420LIVIA
I enjoy your avatar.
Forum: News 02:51 PM - 08/30/10
Replies: 195
Views: 33,174
Posted By 420LIVIA
I Fucking Have To Go To This
Forum: Entertainment 08:21 PM - 08/06/10
Replies: 53
Views: 3,701
Posted By 420LIVIA
Fresh Prince, Sister Sister, and Smart Guy.
Forum: News 04:26 PM - 08/05/10
Replies: 35
Views: 5,453
Posted By 420LIVIA
Worst show ever made
Forum: General 03:10 PM - 08/05/10
Replies: 76
Views: 2,985
Posted By 420LIVIA
I hate TV and sports. I like movies but music is such a big part of my life, so music.
Forum: News 03:02 PM - 08/05/10
Replies: 154
Views: 10,108
Posted By 420LIVIA
:uhno:
Forum: News 08:36 PM - 08/04/10
Replies: 502
Views: 26,686
Posted By 420LIVIA
We"ll see in November!
Forum: Personal Life 09:36 AM - 08/04/10
Replies: 77
Views: 2,839
Posted By 420LIVIA
Shit. Hahaha if I was her I would understand. Fucking shiny! Damn fuck your life. Hahha
Forum: News 10:04 AM - 07/24/10
Replies: 214
Views: 12,584
Posted By 420LIVIA
Weird
Forum: General 09:37 AM - 07/21/10
Replies: 17
Views: 1,144
Posted By 420LIVIA
Everything Goes Numb. I love this band. Really want to see them!
Forum: Music 12:02 PM - 07/20/10
Replies: 258
Views: 13,784
Posted By 420LIVIA
Your avatar is awesome!
Forum: Music 11:55 AM - 07/20/10
Replies: 258
Views: 13,784
Posted By 420LIVIA
Hahahahahaha.
Forum: General 01:23 PM - 07/19/10
Replies: 76
Views: 3,350
Posted By 420LIVIA
You guys suck. Bulbasaur turns into Venosaur (spelling?) which was a bad ass fucking Pokemon. Charmander's lame.
Forum: Music 08:15 AM - 07/19/10
Replies: 132
Views: 4,292
Posted By 420LIVIA
Fall Out Boy or Daft Punk.
Forum: News 05:53 PM - 07/18/10
Replies: 249
Views: 20,539
Posted By 420LIVIA
Haha I noticed this. Whenever California Girls came on I thought I was listening to Tik Tok.
Forum: News 08:21 AM - 07/17/10
Replies: 57
Views: 5,876
Posted By 420LIVIA
Stoked.
Forum: News 09:08 AM - 07/14/10
Replies: 161
Views: 15,481
Posted By 420LIVIA
Well, that's a gamble
Forum: Reviews 09:04 AM - 07/14/10
Replies: 332
Views: 33,588
Posted By 420LIVIA
I might just have to listen to hear how bad it is. Sounds awful
Forum: News 07:54 PM - 07/12/10
Replies: 158
Views: 12,603
Posted By 420LIVIA
Excited to listen.
Forum: Personal Life 07:18 PM - 07/12/10
Replies: 110
Views: 3,678
Posted By 420LIVIA
HAHA. This is awesome.
Forum: News 09:09 PM - 07/11/10
Replies: 75
Views: 7,498
Posted By 420LIVIA
Well don't care for them too much but I desperately want to go to this tour.


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
AP.net Podcast on Overcast
AP.net on Tumblr
Chorus.fm | @jason_tate