AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 10 of 10 Search: Posts made by XvincemistrustX
Forum: General 04:55 PM - 07/28/09
Replies: 170
Views: 6,570
Posted By XvincemistrustX
hmmm...im looking through my ipod now...and i honestly have nothing to simply attract a girl...im gonna go with what the person said above me...although i'll alter it to: girls i go for like good...
Forum: Personal Life 09:35 PM - 07/27/09
Replies: 76
Views: 1,639
Posted By XvincemistrustX
aw....damn...i remember when my friend found them when no one knew about them! haha...but now they are broken up.
haha..clever! i plan on going to australia some day.
have ya been to any shows lately?
Forum: Personal Life 09:26 PM - 07/27/09
Replies: 76
Views: 1,639
Posted By XvincemistrustX
in australia?...if that's really where ya live...haha...thats awesome! yeah, i saw em live one time...it was great! bands with drummers that are also lead vocals are amazing....especially when they...
Forum: Personal Life 09:22 PM - 07/27/09
Replies: 76
Views: 1,639
Posted By XvincemistrustX
sorry about posting the same thing twice...i thought it didnt go up...they are pretty good...my buddy loves both those bands...and american steel and the ergs...have ya ever heard of those bands? the...
Forum: Personal Life 09:20 PM - 07/27/09
Replies: 76
Views: 1,639
Posted By XvincemistrustX
they put on a damn good show too! i assume ya like hot water music as well...haha
Forum: Personal Life 09:16 PM - 07/27/09
Replies: 76
Views: 1,639
Posted By XvincemistrustX
do u like hot water music?
Forum: Personal Life 09:10 PM - 07/27/09
Replies: 76
Views: 1,639
Posted By XvincemistrustX
btw phil19 alkaline trio kicks ass.
Forum: Personal Life 09:09 PM - 07/27/09
Replies: 76
Views: 1,639
Posted By XvincemistrustX
yeah. got it.;-) very sweet.
Forum: Personal Life 04:02 PM - 07/27/09
Replies: 76
Views: 1,639
Posted By XvincemistrustX
oops! sorry, i wasn't paying attention i guess...i did not realize there was a place to post and introduction.

i am a dude. im not a huge fan of Throwdown..My current favorite bands are Energy,...
Forum: Personal Life 12:06 PM - 07/26/09
Replies: 76
Views: 1,639
Posted By XvincemistrustX
i'm new and i'm just saying hello to everyone on here!


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate