AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 514 Search: Posts made by WetwithSharp
Forum: General 04:23 PM - 03/30/15
Replies: 127
Views: 5,958
Posted By WetwithSharp
Weird that this thread just got bumped..haha...I just remembered this album about 3 nights ago and got drunk and listened to it. Love this thing still.
Forum: News 12:17 PM - 03/23/15
Replies: 85
Views: 5,444
Posted By WetwithSharp
Odd way to word it but I think I understand what you're saying. Yeah, I feel ya...I'm surprised also. I'm a huge fan of these guys and gals and all their side projects.....but gotta say I'm a little...
Forum: News 11:16 AM - 03/23/15
Replies: 148
Views: 10,500
Posted By WetwithSharp
Totally agree with this. Narrow Stairs is great. As of now(I realize it's early to say this), I'd list my favorite albums from them as Facts, Narrow Stairs, and Kitsungi. I still go back to listen to...
Forum: News 11:12 AM - 03/23/15
Replies: 148
Views: 10,500
Posted By WetwithSharp
Yeah, I'm really digging this actually. I'm curious how many people here are listening to this on decent headphones or out of speakers instead. I wasn't huge into Plans or Trans, but I'd say this is...
Forum: General 04:51 PM - 03/22/15
Replies: 782
Views: 28,214
Posted By WetwithSharp
Wow, that video's awesome!
Forum: News 03:20 PM - 03/15/15
Replies: 37
Views: 5,038
Posted By WetwithSharp
Apparently haha
Forum: News 03:19 PM - 03/15/15
Replies: 24
Views: 2,642
Posted By WetwithSharp
Oh, my apologies sir! I misheard something then, my fault haha. Stellar job on this EP, it's fantastic and my favorite work of yours now!
Forum: General 04:13 PM - 03/13/15
Replies: 823
Views: 25,614
Posted By WetwithSharp
Yeah, I really like Some Boys also. It's a little different for them but I think they pull it off well.
Forum: General 02:00 PM - 03/13/15
Replies: 823
Views: 25,614
Posted By WetwithSharp
"seemingly" and "in my opinion"...that's why I worded it like that, not sure what you're getting at. That's an accurate statement. PS-None of this has to do with the discussion of the band/songs....
Forum: General 01:33 PM - 03/13/15
Replies: 823
Views: 25,614
Posted By WetwithSharp
I'd reply with what I said earlier when people were making similar statements (before you got distracted by my subjective opinion on Kelly Clarkson/Kesha...which created super good "discussion" btw...
Forum: General 01:23 PM - 03/13/15
Replies: 823
Views: 25,614
Posted By WetwithSharp
"bad discussion"...heh

Sigh. Again, replace "kesha" with an artist you don't like and it's tailored to you. Obviously the comment about Kesha is my personal opinion. My point was that CK just seemed...
Forum: News 01:18 PM - 03/13/15
Replies: 24
Views: 2,642
Posted By WetwithSharp
Yeah this EP is insanely well done. Just saw them play last night too. They put on a good show, Ben was fairly wasted haha.
Forum: General 01:14 PM - 03/13/15
Replies: 823
Views: 25,614
Posted By WetwithSharp
I dont even understand the point of this reply? Obviously that's my opinion....not sure what the condescending "you" really does, this is a music discussion forum haha.
Forum: News 01:09 PM - 03/13/15
Replies: 6
Views: 1,721
Posted By WetwithSharp
Sadly not really feeling anything he's released from this album yet. Which sucks because I love everything else he's been involved in. Def one of my favorite artists though
Forum: News 01:02 PM - 03/13/15
Replies: 37
Views: 5,038
Posted By WetwithSharp
He's been fairly consistently shit on vocals for years now...this is, in general, better than he's been recently imo.
Forum: General 01:00 PM - 03/13/15
Replies: 823
Views: 25,614
Posted By WetwithSharp
Sigh, alright...so whatever pop artist is collectively considered shit in your mind and replace "Kesha" with that. I was just using one's that I personally dislike. But none of this has to do with my...
Forum: General 01:31 PM - 03/11/15
Replies: 823
Views: 25,614
Posted By WetwithSharp
Sigh, alright...replace it with a different vapid pop star(Ke$ha perhaps?). My point was that C&k's is a fine album, much better than a lot of band's albums. I stand by what I said. It's not their...
Forum: News 01:28 PM - 03/11/15
Replies: 37
Views: 5,038
Posted By WetwithSharp
It was a troll post lol
Forum: General 12:44 PM - 03/11/15
Replies: 823
Views: 25,614
Posted By WetwithSharp
I cant even...understand the amount of hate C&k's is getting right now. I mean, sure....maybe it's not their best work ever...but you guys are acting like they put out a kelly clarkson album. "Some...
Forum: News 03:00 PM - 03/10/15
Replies: 79
Views: 7,436
Posted By WetwithSharp
So weird that so many people sent dollars in for the lyrics and literally got nothing in return. More surprising is that fans let it blow over without a hitch, there was hardly any backlash. I dont...
Forum: News 09:33 PM - 03/09/15
Replies: 37
Views: 6,006
Posted By WetwithSharp
This is not good and sucked all the soul out of the song....
Forum: General 01:01 PM - 03/09/15
Replies: 626
Views: 23,934
Posted By WetwithSharp
You're not allowed sorry. Denied. Box-blocked!

PS- haha, have fun at the show!(some videos perhaps?)
Forum: General 06:20 PM - 03/08/15
Replies: 626
Views: 23,934
Posted By WetwithSharp
Yeah, been listening to this since they posted the acoustic version of Drag Out with it. So good. I need to hire Brian to just hang out and serenade me.
Forum: General 06:05 PM - 03/08/15
Replies: 823
Views: 25,614
Posted By WetwithSharp
How has this not leaked yet... :(
Forum: News 05:58 PM - 03/08/15
Replies: 80
Views: 13,254
Posted By WetwithSharp
I listened to that for way longer than I should've...


Edit: ...I actually ended up listening for the whole 10 mins..what is up with that video.


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate