AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 813 Search: Posts made by hoosierbrad
Forum: Reviews 08:33 AM - 05/21/15
Replies: 118
Views: 5,556
Posted By hoosierbrad
Kinda hard to tell by this review. I haven't spun the record but twice so I haven't formed much of an opinion on it, but this review just kinda shat on the record.
Forum: Reviews 08:24 AM - 05/21/15
Replies: 118
Views: 5,556
Posted By hoosierbrad
Stop posting reviews that are written by people who don't like the band. It isn't more subjective, and you guys end up shitting on records that get your website traffic.
Forum: News 06:59 AM - 05/20/15
Replies: 39
Views: 2,076
Posted By hoosierbrad
I fuckin' hate coffee, but I'm a regular at my local Starbucks. We don't have any other options here, and I really dig the vanilla bean frappucinos.

Calling Starbucks overpriced in 2015 is fucking...
Forum: News 06:32 AM - 05/19/15
Replies: 59
Views: 4,354
Posted By hoosierbrad
Tame Impala isn't that good. By all means, like what you like. But best band of the last X amount of years? Yeah fuckin' right. That band is a snooze fest.
Forum: News 02:21 PM - 05/18/15
Replies: 76
Views: 4,815
Posted By hoosierbrad
I coulda swore this was announced like two years ago.
Forum: News 02:15 PM - 05/18/15
Replies: 57
Views: 6,139
Posted By hoosierbrad
blink was never on Rise or T&N. Also, there aren't any shitty licensing issues with getting blink stuff pressed. Nothing out of the ordinary as far as majors go, at least. So I don't really...
Forum: News 02:13 PM - 05/18/15
Replies: 57
Views: 6,139
Posted By hoosierbrad
Oh it'll happen eventually. I have faith in the mwY guys.
Forum: News 07:57 AM - 05/18/15
Replies: 57
Views: 6,139
Posted By hoosierbrad
I don't care as long as Further Seems Forever and Hot Water Music still have a home. Hopefully the label retains their licensing or we'll have another Tooth & Nail situation.
Forum: News 11:00 PM - 05/17/15
Replies: 16
Views: 2,068
Posted By hoosierbrad
Not trying to push it on anyone, but if you like pop-punk, my friend's band just put out their first EP. Along the lines of Forever Came Calling, This Time Next Year, and Major League.

I'll be...
Forum: News 06:00 AM - 05/13/15
Replies: 88
Views: 5,464
Posted By hoosierbrad
Well I haven't heard this one so...
Forum: News 05:14 PM - 05/12/15
Replies: 23
Views: 4,024
Posted By hoosierbrad
I love the first rekord so I'll definitely be getting this when it komes out.
Forum: News 11:12 AM - 05/12/15
Replies: 88
Views: 5,464
Posted By hoosierbrad
I stopped paying attention to these dudes for years, then I got the Short Songs 10" for $3, and started listening to DTW again. Probably gonna have to give this a listen.
Forum: News 03:48 PM - 05/09/15
Replies: 15
Views: 2,197
Posted By hoosierbrad
My bad, I forgot they reformed to play Lolla, cuz I really don't give a fuck.
Forum: News 10:13 AM - 05/08/15
Replies: 15
Views: 2,197
Posted By hoosierbrad
This isn't like Motley Crüe claiming it was over then touring for three years after. Refused were gone for nearly twenty years. They definitely had plenty of time to change their minds, and...
Forum: News 08:42 AM - 05/08/15
Replies: 59
Views: 5,016
Posted By hoosierbrad
I really only listen to music created by bands. EDM has never been my thing and never will be. Hip-hop is rad but I wouldn't pay those ticket prices. This is really why I've never been to any of the...
Forum: News 05:43 AM - 05/08/15
Replies: 42
Views: 3,732
Posted By hoosierbrad
I bought 14 records on Monday. Four came with download codes, five with CD's. Kinda lucked into that though, because I ended up with multiple Rise and Epitaph releases, and they almost always come...
Forum: News 02:01 PM - 05/07/15
Replies: 34
Views: 2,817
Posted By hoosierbrad
Chadball or Laura Stevenson, doesn't matter. I like the Gilbert stuff, and absolutely love Laura's Sit/Resist. Any date you catch on this tour is gonna be great.
Forum: News 03:01 PM - 05/06/15
Replies: 23
Views: 2,601
Posted By hoosierbrad
I did this in December and it was so awesome. Too bad I can't cash this one in too.
Forum: News 06:36 AM - 05/05/15
Replies: 37
Views: 3,798
Posted By hoosierbrad
Picked up Best Coast on vinyl yesterday. Tried to find Superheaven but it didn't come in on time.
Forum: News 08:10 AM - 05/01/15
Replies: 62
Views: 4,677
Posted By hoosierbrad
Didn't start collecting till 2012, so I missed the most recent pressings of a lot of good records. Even then, I didn't really seek anything out for almost a year. Just bought stuff I'd see in shops.
Forum: News 08:08 AM - 05/01/15
Replies: 62
Views: 4,677
Posted By hoosierbrad
Go fuck yourself.
Forum: News 07:36 AM - 05/01/15
Replies: 9
Views: 1,922
Posted By hoosierbrad
I thought it was hilarious as well. That being said, can't wait to pick up my preorder on Tuesday. Heaven Sent is now my favorite BC song yet.
Forum: News 11:44 AM - 04/30/15
Replies: 45
Views: 3,310
Posted By hoosierbrad
Nike needs to pull some shit nationwide like they did for the Santa Monica courthouse.
Forum: News 11:40 AM - 04/30/15
Replies: 29
Views: 2,167
Posted By hoosierbrad
Gimme gimme. One of the best songwriters of our time by far.
Forum: News 07:06 AM - 04/28/15
Replies: 36
Views: 4,123
Posted By hoosierbrad
Gonna try to pick up the Millencollin LP today, and I'll buy Real Friends off iTunes since the damn record didn't have a download code.


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate