AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 13 of 13 (Search took 0.02 seconds.) Search: Posts made by wait now here
Forum: News 12/08/13, 12:54 AM
Replies: 799
Views: 50,847
Posted By wait now here
Thanks, maybe I'll send you a PM. But yeah having...

Thanks, maybe I'll send you a PM. But yeah having a place to vent my shit does kind of help a bit. Also I kinda stand by the fact therapy won't help me...I need tangible/real world results, talking...
Forum: News 12/07/13, 08:09 PM
Replies: 799
Views: 50,847
Posted By wait now here
LOL I have french kissed almost every call girl I...

LOL I have french kissed almost every call girl I have ever been with...HELL FUCKING YES! I'd make out with her. That is like asking a homeless, starving man would he like a steak from a 5 star...
Forum: News 12/07/13, 07:47 PM
Replies: 799
Views: 50,847
Posted By wait now here
Almost as good as the Tori Black vid...lol, but...

Almost as good as the Tori Black vid...lol, but yeah it was really good, Wish I had someone to share it with. I shouldn't even be eating it though, never going to get to 8% body fat while eating this...
Forum: News 12/07/13, 03:14 PM
Replies: 799
Views: 50,847
Posted By wait now here
Well the surgeon smashing my jaw with a...

Well the surgeon smashing my jaw with a hammer/mallet, advancing it, realigning it, screwing it into place, wiring it shut and afterwards being on a liquid diet for months will be physically very...
Forum: News 12/07/13, 03:05 PM
Replies: 799
Views: 50,847
Posted By wait now here
Thanks for the positive comment! I actually have...

Thanks for the positive comment! I actually have some plastic surgery consultations lined up for a few big procedures so I figure a few years down the line I may be just mediocre enough to get a...
Forum: News 12/07/13, 02:57 PM
Replies: 799
Views: 50,847
Posted By wait now here
It is like 30 pages of the typical liberal vs...

It is like 30 pages of the typical liberal vs conservative arguments every other thread on this site devolves to. Maybe I will check it out later, right now I have a tombstone supreme in the oven, am...
Forum: News 12/07/13, 02:49 PM
Replies: 799
Views: 50,847
Posted By wait now here
Me and half the other people in this thread......

Me and half the other people in this thread... Yet I don't see you on a personal moral crusade against every single one of them. Nope, you single out the ugly person. Like a cheetah on a wounded,...
Forum: News 12/07/13, 02:47 PM
Replies: 799
Views: 50,847
Posted By wait now here
Yes, that is the only option for us troll-tiered...

Yes, that is the only option for us troll-tiered people, well either that or self-immolation.

Next time you are feeling down just check my post history, you can read all about it and instantly feel...
Forum: News 12/07/13, 02:39 PM
Replies: 799
Views: 50,847
Posted By wait now here
It goes without saying. I'm pretty sure you have...

It goes without saying. I'm pretty sure you have quoted me in other threads and indirectly made snide remarks and looked down upon me for my fucked up nose, shitty features, plastic surgery ambitions...
Forum: News 12/07/13, 02:31 PM
Replies: 799
Views: 50,847
Posted By wait now here
Well ignore me...or maybe there is a block...

Well ignore me...or maybe there is a block feature on this site IDK. Had you been born as deformed as me I think you would have developed a little empathy. Keep looking down on those uglier than you...
Forum: News 12/07/13, 02:24 PM
Replies: 799
Views: 50,847
Posted By wait now here
I have nothing else. Really...I'm a shell of a...

I have nothing else. Really...I'm a shell of a person.

After I run out of money, I'm gonna ascend, return to the cosmos, return to...
Forum: News 12/07/13, 02:17 PM
Replies: 799
Views: 50,847
Posted By wait now here
K that does it. I'm starting a band and going to...

K that does it. I'm starting a band and going to front it. What type of band would give me the best chances of getting random kisses from fans? Risecore? Deathcore? Rapcore?...Neo-Classical Prog...
Forum: News 12/07/13, 01:59 PM
Replies: 799
Views: 50,847
Posted By wait now here
didn't read the thread but..fucking lucky...

didn't read the thread but..fucking lucky bastard...

I have to pay girls by the hour to kiss me...among other things :-(

This is what the adults meant when they told us as kids "life isn't fair."


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm