AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 69 (Search took 0.01 seconds.) Search: Posts made by collinsurvive
Forum: News 07/09/14, 06:34 AM
Replies: 34
Views: 2,881
Posted By collinsurvive
Gonna sound superficial here, not against tattoo...

Gonna sound superficial here, not against tattoo culture or anything of that nature, but I really think the video would be a lot less cringe worthy without the extensive neck/facework hes had. Or, if...
Forum: News 01/01/14, 04:39 PM
Replies: 47
Views: 14,271
Posted By collinsurvive
Wow.

Wow.
Forum: News 09/30/13, 07:32 PM
Replies: 74
Views: 7,308
Posted By collinsurvive
This times a billion and three.

This times a billion and three.
Forum: News 09/09/13, 08:28 PM
Replies: 9
Views: 2,465
Posted By collinsurvive
I logged in and stopped the player to say this is...

I logged in and stopped the player to say this is fantastic.
Forum: News 08/17/13, 02:35 AM
Replies: 157
Views: 18,744
Posted By collinsurvive
Man. I'm at a loss for words, although it just...

Man.

I'm at a loss for words, although it just reminds me that I need to see letlive. before something happens to them too. Thanks for the memories boys, here's hoping the tour comes within 150...
Forum: News 07/19/13, 12:59 PM
Replies: 213
Views: 26,076
Posted By collinsurvive
This is so damn good. Tillian is fucking killer.

This is so damn good.
Tillian is fucking killer.
Forum: News 07/16/13, 10:20 AM
Replies: 85
Views: 9,319
Posted By collinsurvive
Winner winner

Winner winner
Forum: News 07/15/13, 09:11 PM
Replies: 19
Views: 3,027
Posted By collinsurvive
song slays

song slays
Forum: News 07/14/13, 05:25 PM
Replies: 71
Views: 10,837
Posted By collinsurvive
Oh my I need dis

Oh my
I need dis
Forum: News 06/12/13, 09:10 PM
Replies: 31
Views: 3,571
Posted By collinsurvive
Really enjoyed the EP This is just as great

Really enjoyed the EP
This is just as great
Forum: News 04/29/13, 08:15 PM
Replies: 26
Views: 3,055
Posted By collinsurvive
Stocked, so stoked

Stocked, so stoked
Forum: News 03/29/13, 04:27 PM
Replies: 61
Views: 8,197
Posted By collinsurvive
Yay!

Yay!
Forum: News 03/27/13, 11:27 PM
Replies: 33
Views: 6,629
Posted By collinsurvive
Ive had this on repeat all day/night. so good.

Ive had this on repeat all day/night. so good.
Forum: News 03/04/13, 07:18 PM
Replies: 80
Views: 9,816
Posted By collinsurvive
If they make a RPM part 2 16 year old me would go...

If they make a RPM part 2 16 year old me would go ape shit.
Forum: News 02/26/13, 04:41 PM
Replies: 51
Views: 6,799
Posted By collinsurvive
Used to jam this song probably laughed way too...

Used to jam this song
probably laughed way too hard at this.
Forum: News 02/26/13, 01:48 PM
Replies: 11
Views: 5,001
Posted By collinsurvive
Holy shit, this is good.

Holy shit, this is good.
Forum: News 02/21/13, 07:03 PM
Replies: 127
Views: 14,868
Posted By collinsurvive
TiL Saosin or someone in Saosin Reddits hard.

TiL Saosin or someone in Saosin Reddits hard.
Forum: News 02/19/13, 05:36 PM
Replies: 13
Views: 3,604
Posted By collinsurvive
Such a good album. I hope they do something with...

Such a good album.
I hope they do something with 'Kids with Fake Guns'
Forum: News 02/18/13, 01:18 PM
Replies: 125
Views: 14,469
Posted By collinsurvive
win

win
Forum: News 02/08/13, 04:10 PM
Replies: 75
Views: 7,457
Posted By collinsurvive
ahhhhhhhh Talon's album also isn't...

ahhhhhhhh

Talon's album also isn't downloadable.

May just put out the cash for it, really does sound quite nice.
Forum: News 02/01/13, 06:42 PM
Replies: 21
Views: 3,624
Posted By collinsurvive
http://strawberrygirls.bandcamp.com/album/swimming...

http://strawberrygirls.bandcamp.com/album/swimming-pools

Kinda relevant free download on their website.
Legit cover imo.
Forum: News 02/01/13, 11:21 AM
Replies: 339
Views: 36,823
Posted By collinsurvive
Will listen when I get home, pretty stoked

Will listen when I get home, pretty stoked
Forum: News 01/30/13, 11:41 AM
Replies: 42
Views: 7,969
Posted By collinsurvive
color me impressed.

color me impressed.
Forum: News 01/26/13, 03:54 PM
Replies: 35
Views: 5,438
Posted By collinsurvive
Hoooooray

Hoooooray
Forum: News 01/16/13, 02:24 PM
Replies: 16
Views: 2,728
Posted By collinsurvive
This.

This.


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm