AbsolutePunk.net
   Username
Password
Showing results 1 to 25 of 81 (Search took 0.01 seconds.) Search: Posts made by meleedub
Forum: General 05/12/12, 02:34 PM
Replies: 8,791
Views: 2,123,223
Posted By meleedub
haha "for a real person"?

haha "for a real person"?
Forum: Personal Life 05/12/12, 02:32 PM
Replies: 86
Views: 6,166
Posted By meleedub
i send them to myself via snail mail

i send them to myself via snail mail
Forum: Personal Life 05/12/12, 02:28 PM
Replies: 10,021
Views: 380,027
Posted By meleedub
get a job get a car get money get laid what are...

get a job get a car get money get laid

what are your plans for the winter?
Forum: Personal Life 05/12/12, 02:27 PM
Replies: 192
Views: 12,499
Posted By meleedub
girls with no standards on their ninth beer who...

girls with no standards on their ninth beer who are missing body parts and smell like old cheese
Forum: Entertainment 05/12/12, 02:16 PM
Replies: 10,142
Views: 759,707
Posted By meleedub
i want

i want
Forum: Music 05/12/12, 02:14 PM
Replies: 86
Views: 5,168
Posted By meleedub
http://4.bp.blogspot.com/_xtTqk-rWThQ/Sa_tapzEKAI/...

http://4.bp.blogspot.com/_xtTqk-rWThQ/Sa_tapzEKAI/AAAAAAAAACk/8Q6-jUe_T-4/s400/btmi+scrambles.jpg

fancy
Forum: Music 05/12/12, 02:13 PM
Replies: 7,144
Views: 444,339
Posted By meleedub
my thoughts are that i need to hear it soon

my thoughts are that i need to hear it soon
Forum: General 05/12/12, 02:12 PM
Replies: 9,979
Views: 1,114,422
Posted By meleedub
i lulled

i lulled
Forum: General 05/12/12, 02:11 PM
Replies: 313
Views: 10,783
Posted By meleedub
this record was disappoint

this record was disappoint
Forum: General 05/12/12, 02:03 PM
Replies: 22
Views: 1,428
Posted By meleedub
haha no, i thought it was terrible. there was no...

haha no, i thought it was terrible. there was no build up to the action scenes, it just felt like a collection of stunts. some of the cgi really bugged me, and also i just don't like origin stories...
Forum: Music 05/01/12, 10:04 AM
Replies: 1,174
Views: 41,056
Posted By meleedub
simple logic which says that since i have a...

simple logic which says that since i have a correct opinion, there will be idiots who believe the opposite

the balance of good and evil
Forum: Music 05/01/12, 10:02 AM
Replies: 384
Views: 11,668
Posted By meleedub
the more idiotic he is the more i have a chance...

the more idiotic he is the more i have a chance of winning the argument and getting a donut

like in the hunger games
Forum: Music 05/01/12, 08:42 AM
Replies: 1,174
Views: 41,056
Posted By meleedub
this is my favorite band and i will not be...

this is my favorite band and i will not be convinced otherwise
Forum: Music 05/01/12, 08:42 AM
Replies: 384
Views: 11,668
Posted By meleedub
my taste in reality is better than yours

my taste in reality is better than yours
Forum: News 05/01/12, 08:38 AM
Replies: 36
Views: 3,783
Posted By meleedub
gee sorry i have an opinion after giving a band i...

gee sorry i have an opinion after giving a band i like a fair chance to impress me instead of blindly pretending to enjoy a song that bored me to death
Forum: General 05/01/12, 08:32 AM
Replies: 8
Views: 262
Posted By meleedub
yeah, that rendition is great. airbag is my...

yeah, that rendition is great. airbag is my favorite though, maybe just because it's my favorite radiohead song.


love that record too, and sgt. pepper's isn't bad either, though i didn't like it as...
Forum: Entertainment 05/01/12, 08:27 AM
Replies: 10,142
Views: 759,707
Posted By meleedub
i think it looks really good/cool, but that...

i think it looks really good/cool, but that catwoman costume is still bugging me
Forum: Personal Life 05/01/12, 08:10 AM
Replies: 6,706
Views: 811,389
Posted By meleedub
it's wet down there and it looks like roast beef...

it's wet down there

and it looks like roast beef don't touch it
Forum: Politics 05/01/12, 08:08 AM
Replies: 5,533
Views: 391,483
Posted By meleedub
i don't know why i keep reading more of that...

i don't know why i keep reading more of that article, it's just making me rage/facepalm/weep for humanity/feel intellectually superior to catholics
Forum: Entertainment 05/01/12, 07:57 AM
Replies: 2,330
Views: 122,734
Posted By meleedub
haha yeah they got lazy or something, hopefully...

haha yeah they got lazy or something, hopefully jp4 will be more like the first

i think the problem with today's movies is the insistence on going 100% digital for those scenes, and basically...
Forum: Music 05/01/12, 07:48 AM
Replies: 384
Views: 11,668
Posted By meleedub
his taste in basic spelling however is not all...

his taste in basic spelling however is not all that great
Forum: General 05/01/12, 07:46 AM
Replies: 9,979
Views: 1,114,422
Posted By meleedub
damn photoshop costs $500? holy fuck

damn photoshop costs $500? holy fuck
Forum: Entertainment 05/01/12, 07:45 AM
Replies: 2,330
Views: 122,734
Posted By meleedub
lol yeah that shit was terrible, some of the...

lol yeah that shit was terrible, some of the worst cgi i've ever seen

how is it that jurassic park looks so real and twenty years later they're barely catching up?
Forum: Politics 05/01/12, 05:54 AM
Replies: 5,533
Views: 391,483
Posted By meleedub
jesus christ

jesus christ
Forum: Music 05/01/12, 05:45 AM
Replies: 384
Views: 11,668
Posted By meleedub
are the blank posts symbolic or is my computer...

are the blank posts symbolic or is my computer out of date?


NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Submit News
CONNECT
Forums
Contests
RSS
Mobile Version
Banners, Flyers, Widgets
HIDDEN TREASURES
Free Music
Video News
Sports Forum
AP.net Related News
Recommendations
INFORMATION
FAQ
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm