AbsolutePunk.net
   Username
Password
 
Share
09:38 AM on 11/07/11 
Offline
User Info.
herestoyoufla
Still starin' down the sun
herestoyoufla's Avatar
FL
Male - 23 Years Old
Skateboarding will always be one of the most fun things ever.

It's crazy how some people say it isn't even a sport because "you don't break a sweat." Ridiculous.

Either way, music + skateboarding = fun life.
I definitely break a sweat when i'm skateboarding...
11:04 PM on 11/09/11 
Offline
User Info.
JustEnough
Registered User
JustEnough's Avatar
California
Male - 23 Years Old
02:57 PM on 12/07/11 
Offline
User Info.
tommylin
Regular Member
No Avatar Selected
Boston, MA
Male - 23 Years Old
Post what trick you tryna learn right now:

Frontsideflip
Nollie tre's
11:57 AM on 12/24/11 
Offline
User Info.
KingMax01
Theres no good in your eyes anymore
KingMax01's Avatar
Alberta, Canada
Male - 21 Years Old
Post what trick you tryna learn right now:

Frontsideflip
Nollie tre's

You're trying nollie tres when you can't frontside flip yet? haha props
12:58 PM on 12/24/11 
Offline
User Info.
shit stroll
...
shit stroll's Avatar
Atlanta
Male - 26 Years Old
You're trying nollie tres when you can't frontside flip yet? haha props
yeah really, wtf?
01:06 PM on 12/24/11 
Offline
User Info.
tommylin
Regular Member
No Avatar Selected
Boston, MA
Male - 23 Years Old


hahaha i mean i always had more trouble with frontside tricks so yeah fs flips haven't been my thing. Nollie tres on the otherhand, just something i had an easier time with.
01:39 PM on 12/24/11 
Offline
User Info.
secthagoals626
Can't Wait For Those Relations!
secthagoals626's Avatar
Natick, MA
Male - 21 Years Old
hahaha i mean i always had more trouble with frontside tricks so yeah fs flips haven't been my thing. Nollie tres on the otherhand, just something i had an easier time with.

Yeah Tom Lin, you learn dat shiiiit
02:14 PM on 12/24/11 
Offline
User Info.
tommylin
Regular Member
No Avatar Selected
Boston, MA
Male - 23 Years Old
Yeah Tom Lin, you learn dat shiiiit

hahahaha, hope your having a good break dude.
02:49 PM on 01/11/12 
Online
User Info.
Jake Jenkins
dont talk to me
Jake Jenkins's Avatar
St. Louis, MO
Male - 22 Years Old
Staff Member
i think it's about time i started seriously skating again. been watching some of my favorite skate vids of all time lately. this being the number 1.

08:30 PM on 01/19/12 
Offline
User Info.
pshh
stop trying so hard
pshh's Avatar
SF/LA
Male - 22 Years Old
You're trying nollie tres when you can't frontside flip yet? haha props

lol everyone learns differently, i somehow have managed to have nollie tre's on lock but cant land a regular tre if my life depended on it
01:21 AM on 09/17/12 
Online
User Info.
abusedcat
Long Gone Before Daylight
abusedcat's Avatar
San Francisco, CA
Male - 24 Years Old
Been skating again for the first time in 7/8 years.
It's tough, even relearning how to ollie is difficult, but man I'm having a blast.
Major props to these parts for getting me off my ass and back on the board!


06:45 PM on 02/05/13 
Offline
User Info.
barkjon
//
barkjon's Avatar
Seattle, WA
Male - 17 Years Old
I've been skateboarding on and off for about 5 years, but consistently doing it is sooo hard in Seattle, with the perpetual rain.
06:59 PM on 02/05/13 
Offline
User Info.
shit stroll
...
shit stroll's Avatar
Atlanta
Male - 26 Years Old
11:04 PM on 02/05/13 
Offline
User Info.
pshh
stop trying so hard
pshh's Avatar
SF/LA
Male - 22 Years Old
01:45 AM on 04/06/13 
Offline
User Info.
pshh
stop trying so hard
pshh's Avatar
SF/LA
Male - 22 Years Old
...so of you guys actually skate?



NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate