AbsolutePunk.net
   Username
Password
 
Share
08:03 PM on 09/26/12 
Offline
User Info.
aradiantsunrise
i'm not as dumb as i am
aradiantsunrise's Avatar
Coral Springs, FL
Male - 27 Years Old
Dang wish Camilla got sent home.
08:09 PM on 09/26/12 
Offline
User Info.
Keri
.
Keri's Avatar
Frank has no redeeming qualities on this show. Sucks Camilla wasn't sent packing though.
08:41 PM on 09/26/12 
Online
User Info.
Star Slight
.
Star Slight's Avatar
Im comin around to Frank
04:10 PM on 09/27/12 
Offline
User Info.
drudo182
You Are Not Alone
drudo182's Avatar
Springfield, MO
Male - 28 Years Old
Frank is alright but I don't want to see him go on a power trip doing this rookie revolution or whatever he called it.

I actually felt bad for Trey too. He could play the game but he just can't keep his mouth shut. I get that.

And Zach and Jonna seem like complete opposites. It's weird.
04:17 PM on 09/27/12 
Offline
User Info.
Keri
.
Keri's Avatar
I can understand Frank's mindset of wanting the rookies to have more say and possibly win, I just don't want Frank to be that rookie who wins. That being said, Camilla is a strong competitor, so even though she's not my favorite, she has the ability to take Frank down a few notches.
08:18 PM on 09/27/12 
Offline
User Info.
ghsNICK!
To remember, and to let go.
ghsNICK!'s Avatar
DOn't really have any favorites here. Kind of a bad season if you ask me. No one is really likeable and all the likable bad guys (Jonny/Kenny/Wes [who was eliminated]) aren't there to watch.

I guess I'm liking St. Thomas but I'll have to watch a little bit more to see who really pisses me off...so then I can cheer for the team against them lol
01:55 AM on 10/05/12 
Offline
User Info.
bobby runs
I dunno
bobby runs's Avatar
San Diego,CA
Male - 24 Years Old
Don't know why but I was thinking Trishelle was looking pretty got in the last episode.

Can't wait to see what drove Nany over the edge.
04:42 AM on 10/05/12 
Offline
User Info.
stayillogical
She's a marshmallow
stayillogical's Avatar
Providence, RI
Female - 25 Years Old
Yeah, I can understand the rookies wanting to shine so they get on more challenges, but no one holds a candle to the vets yet. At some point, everyone was a rookie, it takes time. I remember Jonny's first challenge when he went home first! But then he came back with a vengeance, haha.
07:00 AM on 10/05/12 
Offline
User Info.
rethon
Registered User
No Avatar Selected
Male - 26 Years Old
Download Taken 2 movie @@#@#@

after you Watch Taken 2 online Free, you will see Liam Neeson's character have mature nearer beside his girl moreover as his ex spouse. Indeed at intervals this show, he was stunned at his girl and ex spouse whereas he's on the task in Constantinople. Sadly, days passed by have trapped along with your pet.


Download Taken 2 movie

Download Taken 2 movie
07:10 PM on 10/10/12 
Offline
User Info.
aradiantsunrise
i'm not as dumb as i am
aradiantsunrise's Avatar
Coral Springs, FL
Male - 27 Years Old
I don't remember Knight being this shitty on his Real World season.
07:21 PM on 10/10/12 
Online
User Info.
Star Slight
.
Star Slight's Avatar
Yeah he was cool
07:41 PM on 10/10/12 
Online
User Info.
Star Slight
.
Star Slight's Avatar
Lol jeymme talking like an old black lady
07:43 PM on 10/10/12 
Offline
User Info.
Stavie Steelo
....
Stavie Steelo's Avatar
Chicago
Male - 23 Years Old
bitches be wylin
07:44 PM on 10/10/12 
Offline
User Info.
Stavie Steelo
....
Stavie Steelo's Avatar
Chicago
Male - 23 Years Old
I don't remember Knight being this shitty on his Real World season.
He's doing it on purpose. She fell for it and wants to go home, exactly what he wants.
07:45 PM on 10/10/12 
Offline
User Info.
aradiantsunrise
i'm not as dumb as i am
aradiantsunrise's Avatar
Coral Springs, FL
Male - 27 Years Old
I just wanna see one of the girls punch Camilla in the face eventually.



NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Submit News
CONNECT
Forums
Contests
RSS
Mobile Version
Banners, Flyers, Widgets
HIDDEN TREASURES
Free Music
Video News
Sports Forum
AP.net Related News
Recommendations
INFORMATION
FAQ
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm