AbsolutePunk.net
   Username
Password
 
Share
09:13 AM on 11/27/12 
#1
Offline
User Info.
NewAgeofHorus
Regular Member
NewAgeofHorus's Avatar
Great Barrier Reef
Male - 22 Years Old
Need I say more. The king of the monsters.



An icon, not only for the movie industry but for Japan.
What are ap.net's favorite Godzilla films?
11:16 AM on 11/27/12 
#2
Offline
User Info.
Jameswsc
Registered User
Jameswsc's Avatar
San Diego
Male - 24 Years Old
My favorite was always Godzilla 1985. Godzilla was my childhood, pretty sure I've seen all of them, if not most of them. But yeah, 1985 was my fave and I'm pretty sure that was the 1st one I ever saw too.


I was at comic con this past summer and I saw the teaser they showed for the reboot. Had no idea they were gonna show it and I nearly shit a brick haha! I really liked Monsters, so I'm stoked to see what that director will bring to the table.
11:26 AM on 11/27/12 
#3
Offline
User Info.
NewAgeofHorus
Regular Member
NewAgeofHorus's Avatar
Great Barrier Reef
Male - 22 Years Old
My favorite was always Godzilla 1985. Godzilla was my childhood, pretty sure I've seen all of them, if not most of them. But yeah, 1985 was my fave and I'm pretty sure that was the 1st one I ever saw too.


I was at comic con this past summer and I saw the teaser they showed for the reboot. Had no idea they were gonna show it and I nearly shit a brick haha! I really liked Monsters, so I'm stoked to see what that director will bring to the table.

1985 is my 2nd favorite behind the original 1954 Gojira. I still have no idea what the gigantic tick-like bug things are in the ship at the beginning haha

And yeah, the details about the new film sounds promising. Bummer it won't be out until 2014
01:45 PM on 11/27/12 
#4
Online
User Info.
Smeee
AP.net's Resident Staryu
Smeee's Avatar
Birmingham, UK
Male - 23 Years Old
01:48 PM on 11/27/12 
#5
Offline
User Info.
flask
Registered Member
flask's Avatar
California
Male - 24 Years Old
So excited to see the new Godzilla. Between that and Pacific Rim, it should be a good year for giant monsters destroying Japan.
02:38 PM on 11/27/12 
#6
Online
User Info.
StepsInADance
http://taeyeonlogic.tumblr.com/
StepsInADance's Avatar
Miami Fl
Male - 21 Years Old
I remember loving the Mothra movie as a kid. I never saw the old black & white ones, but from pictures I've seen that Godzilla looks the most menacing.
01:00 AM on 11/28/12 
#7
Offline
User Info.
Jameswsc
Registered User
Jameswsc's Avatar
San Diego
Male - 24 Years Old
1985 is my 2nd favorite behind the original 1954 Gojira. I still have no idea what the gigantic tick-like bug things are in the ship at the beginning haha

And yeah, the details about the new film sounds promising. Bummer it won't be out until 2014


Ahaha I have no idea what that was either. That bug thing and the dead body they find on the boat scared me as a kid so much!

But yeah, deff a bummer... gonna be a loooong wait!

Thanks for posting this topic! I now feel like re-watching all of them now haha

My other faves are

Godzilla vs. King Ghidorah
King Kong vs. Godzilla
Godzilla, Mothra, King Ghidorah: Giant Monsters All Out Attack (fucking mouthful lol)
and of course the 1st one!
04:02 AM on 11/28/12 
#8
Offline
User Info.
NewAgeofHorus
Regular Member
NewAgeofHorus's Avatar
Great Barrier Reef
Male - 22 Years Old
Ahaha I have no idea what that was either. That bug thing and the dead body they find on the boat scared me as a kid so much!

But yeah, deff a bummer... gonna be a loooong wait!

Thanks for posting this topic! I now feel like re-watching all of them now haha

My other faves are

Godzilla vs. King Ghidorah
King Kong vs. Godzilla
Godzilla, Mothra, King Ghidorah: Giant Monsters All Out Attack (fucking mouthful lol)
and of course the 1st one!

King Kong vs. Godzilla was pretty awesome, I haven't seen in more than 12 years. I always liked Godzilla vs. Mechagodzilla, even though I prefer the evil Godzilla over the good Godzilla any day.

and don't even get me on the american Godzilla hahahahahahah
06:12 AM on 11/28/12 
#9
Offline
User Info.
wall e
no rule says dog cant play basketba
wall e's Avatar
Agawam, MA
Male - 24 Years Old
annnddd Godzuuuuukiiiiii
07:03 AM on 11/28/12 
Offline
User Info.
suicidesaints
A Million F@$% Diamonds
suicidesaints's Avatar
Dallas
Male - 30 Years Old
Gojira is a sick band too
11:20 AM on 11/28/12 
Offline
User Info.
NewAgeofHorus
Regular Member
NewAgeofHorus's Avatar
Great Barrier Reef
Male - 22 Years Old
Gojira is a sick band too

I've seen their name around but never listened to them.
11:21 AM on 11/28/12 
Offline
User Info.
NewAgeofHorus
Regular Member
NewAgeofHorus's Avatar
Great Barrier Reef
Male - 22 Years Old
So excited to see the new Godzilla. Between that and Pacific Rim, it should be a good year for giant monsters destroying Japan.

Yes! It was said that this one will show "how scary a monster destroying a city" would be if it actually happened.

Here's to hoping they make Godzilla a ferocious badass
07:37 PM on 11/28/12 
Offline
User Info.
NewAgeofHorus
Regular Member
NewAgeofHorus's Avatar
Great Barrier Reef
Male - 22 Years Old
I decided to watch King Kong vs Godzilla. It's still really enjoyable now that I'm 14 years older
01:32 AM on 11/29/12 
Offline
User Info.
upthepunx
Regular Member
upthepunx's Avatar
San Diego, CA
Male - 24 Years Old
I decided to watch King Kong vs Godzilla. It's still really enjoyable now that I'm 14 years older

happy 15th birthday
05:48 AM on 11/29/12 
Offline
User Info.
NewAgeofHorus
Regular Member
NewAgeofHorus's Avatar
Great Barrier Reef
Male - 22 Years Old

What? Lol no, it's not my birthday, its just been 14 years since I watched it when I was 6.

Thanks anyway!



NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Submit News
CONNECT
Forums
Contests
RSS
Mobile Version
Banners, Flyers, Widgets
HIDDEN TREASURES
Free Music
Video News
Sports Forum
AP.net Related News
Recommendations
INFORMATION
FAQ
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm