AbsolutePunk.net
   Username
Password
 
Share
04:46 PM on 12/09/12 
Online
User Info.
StephenYoung
dumb
StephenYoung's Avatar
Châteauguay, Quebec
Male - 23 Years Old
i have no cares about the new facebook group other than the fact no one cares that casey hates these people but is still in there pining for pats o the back for finding online vinyl sales and posting about shitty pop music and just being an all around unfunny person


components of casey whitman:
muzikdizcovery
I LOVE VINYL
jukebox the ghost
"i have what.cd invites be my friend and you can have one"
"why do you guys rag on me am i actually that bad"
yellowcard

Basically.
08:38 PM on 12/09/12 
Online
User Info.
Sakarazu
The bus came by and I got on
Sakarazu's Avatar
Boston/CT
Male - 19 Years Old
Hey checkered hope you and case can continue to be best buds
08:44 PM on 12/09/12 
Online
User Info.
bobby runs
I dunno
bobby runs's Avatar
San Diego,CA
Male - 25 Years Old
Every should go read the argument in this thread. Serious LOLZ

http://absolutepunk.net/showthread.p...ost1163 06522
08:53 PM on 12/09/12 
Offline
User Info.
DeviateRogue
Yeezy Season
DeviateRogue's Avatar
San Antonio, Texas
Male - 21 Years Old
Every should go read the argument in this thread. Serious LOLZ

http://absolutepunk.net/showthread.p...ost1163 06522

I do fucking hate slut shaming.
08:56 PM on 12/09/12 
Online
User Info.
bobby runs
I dunno
bobby runs's Avatar
San Diego,CA
Male - 25 Years Old
I do fucking hate slut shaming.
Just sucks that those 2 songs have gotten so blown out of proportion that they'll probably never play them again.
08:57 PM on 12/09/12 
Offline
User Info.
DeviateRogue
Yeezy Season
DeviateRogue's Avatar
San Antonio, Texas
Male - 21 Years Old
Just sucks that those 2 songs have gotten so blown out of proportion that they'll probably never play them again.

Yeah, to be honest I never really payed that much attention to the lyrics before. But those are probably the two best songs on the album.
09:03 PM on 12/09/12 
Online
User Info.
Star Slight
...
Star Slight's Avatar
http://locria.bandcamp.com/

RIYL The Hotel Year, good music
09:04 PM on 12/09/12 
Online
User Info.
bobby runs
I dunno
bobby runs's Avatar
San Diego,CA
Male - 25 Years Old
Yeah, to be honest I never really payed that much attention to the lyrics before. But those are probably the two best songs on the album.
Like I said in that thread everyone knows or knew some guy at 16/17 that would say stupid shit about girls.

I know I did.
09:11 PM on 12/09/12 
Offline
User Info.
CheckeredFloors
nah
CheckeredFloors's Avatar
Male - 22 Years Old
Casey's not even THAT bad anymore, friends. Still not gonna accept his friend request tho teeheehee.

Pls provide screencaps of Casey claiming us as bffls.
09:13 PM on 12/09/12 
Offline
User Info.
EndlessPrisoner
Regular Member
No Avatar Selected
College Park, MD
Male
Casey's not even THAT bad anymore, friends. Still not gonna accept his friend request tho teeheehee.

Pls provide screencaps of Casey claiming us as bffls.

smart idea probably. would likely get rid of the "not even THAT bad anymore" comment
09:16 PM on 12/09/12 
Offline
User Info.
surette
kill the switch
surette's Avatar
Boston, MA
Male - 24 Years Old
seriously that argument on the NFG thread got blown so far out of proportion.
09:18 PM on 12/09/12 
Offline
User Info.
CheckeredFloors
nah
CheckeredFloors's Avatar
Male - 22 Years Old
Your mum blew me so far out of proportion last night ahaaaaaaa.




I'll go now.
07:03 AM on 12/12/12 
Online
User Info.
ViTOP
http://twitter.com/VitoPagano
ViTOP's Avatar
Albany, NY
Male - 48 Years Old



Love that crowd ...
11:34 AM on 12/12/12 
Offline
User Info.
Nintymat
Registered User
No Avatar Selected
Male - 21 Years Old
So TWY is playing Slam Dunk Festival in the UK in May. That means they'll be playing other dedicated shows in the UK around that date, right? Right? Right.

Looking forward to it.
07:44 AM on 12/14/12 
Online
User Info.
ViTOP
http://twitter.com/VitoPagano
ViTOP's Avatar
Albany, NY
Male - 48 Years Old
thread is pretty quite these past few days ....

anyone checking out the GK Holiday Shows ??

Boston is tonight, should be a great one!!


Here is a video from last years CT Show, A year moves quick.
Hope everyone is enjoying the holidays so far ...






NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
AP.net Podcast on Overcast
AP.net on Tumblr
Chorus.fm | @jason_tate