AbsolutePunk.net
   Username
Password
 
Share
12:34 PM on 01/02/13 
Offline
User Info.
open mind
bastard on parade
No Avatar Selected
anchorage
Male
Looking like we might get Trout/Alvarez and Mayweather/Guerrero on May 4th.

sounds good to me. i'd prefer it if guerrero and alvarez flipped opponents in that scenario, but i guess guerrero has done more to earn his shot at mayweather at this point.

from what everyone is saying ggg is gonna smash anyone put in his way

and alvarez has a legitimate chance of beating mayweather more than any fighter before

hmm you think pac is gonna ko marq ayy? im not sure i would go that far but i can wait to see marquez/pacquiao V

golovkin has been a absolute beast so far in his career. i think only 3 or 4 of his fights have gone to the cards. he's not incredibly flashy, the dude just throws incredibly accurate, and powerful punches. the only downside i see on him is that he might turn out to have a weaker then suspected chin.

yeah, as much as i like guerrero i think alvarez has a better chance of beating mayweather. a somewhat faded cotto showed that it's now possible for a pressure fighter to get to mayweather.

pac was well on his way to getting an early stoppage before he got caught, and he pretty much doubled marquez in punches landed, so i'm not buying into the theory that pac has lost a step. anybody can get caught, and marquez is getting to the age where his skills could dramatically deteriorate very rapidly.
04:10 PM on 01/07/13 
Offline
User Info.
mattyrocks
.
mattyrocks's Avatar
sounds good to me. i'd prefer it if guerrero and alvarez flipped opponents in that scenario, but i guess guerrero has done more to earn his shot at mayweather at this point.



golovkin has been a absolute beast so far in his career. i think only 3 or 4 of his fights have gone to the cards. he's not incredibly flashy, the dude just throws incredibly accurate, and powerful punches. the only downside i see on him is that he might turn out to have a weaker then suspected chin.

yeah, as much as i like guerrero i think alvarez has a better chance of beating mayweather. a somewhat faded cotto showed that it's now possible for a pressure fighter to get to mayweather.

pac was well on his way to getting an early stoppage before he got caught, and he pretty much doubled marquez in punches landed, so i'm not buying into the theory that pac has lost a step. anybody can get caught, and marquez is getting to the age where his skills could dramatically deteriorate very rapidly.

based off this article it seems as though we might get mayweather/alvarez this year with a rematch as well

oh im with you... pac was pretty much beatin the shit outta marquez in those last two or so rounds and it looked as though he was gonna get a stoppage...

so yeah i dont think pac has lost a step by any means. BUT it will be interesting to see how he bounces back from having such a traumatic knockout. he might not be the same.
09:16 PM on 01/07/13 
Offline
User Info.
open mind
bastard on parade
No Avatar Selected
anchorage
Male
based off this article it seems as though we might get mayweather/alvarez this year with a rematch as well

oh im with you... pac was pretty much beatin the shit outta marquez in those last two or so rounds and it looked as though he was gonna get a stoppage...

so yeah i dont think pac has lost a step by any means. BUT it will be interesting to see how he bounces back from having such a traumatic knockout. he might not be the same.

right now i'd bet on mayweather picking guerrero for his first fight of the year, because, as skilled as guerrero is he's the safer fighter to take on, and he's got a more respectable record (in terms of opponents faced and beaten) then alvarez. alvarez will probably end up fighting a tough opponent and squeak out a decision or late ko, before fighting mayweather in the later part of the year......i wish we lived in the era in which the guys at the top fought more often.

even if he is the same, a lot of people are going to be second guessing him anyways. it would take years (that pac no longer has, or wants) of dominating fights to make people forget such a resounding ko. i can't imagine him not wanting to avenge such an embarrassing defeat in convincing fashion though.
03:41 PM on 01/15/13 
Offline
User Info.
mattyrocks
.
mattyrocks's Avatar
right now i'd bet on mayweather picking guerrero for his first fight of the year, because, as skilled as guerrero is he's the safer fighter to take on, and he's got a more respectable record (in terms of opponents faced and beaten) then alvarez. alvarez will probably end up fighting a tough opponent and squeak out a decision or late ko, before fighting mayweather in the later part of the year......i wish we lived in the era in which the guys at the top fought more often.

even if he is the same, a lot of people are going to be second guessing him anyways. it would take years (that pac no longer has, or wants) of dominating fights to make people forget such a resounding ko. i can't imagine him not wanting to avenge such an embarrassing defeat in convincing fashion though.

im still thinking mayweather will fight alvarez for both fights rather than guerrero. if only because fighting alvarez is a MUCH more lucrative option. especially when considering a rematch.

and i am not doubting that pacquiao has the heart or desire to avenge his loss to marquez. what i am doubting is his physical capability after experiencing a potential career ending knockout.

one fighter that comes to mind is paul williams (may he rest in peace) who was not the same after being knocked out by martinez.
02:29 PM on 01/20/13 
Offline
User Info.
open mind
bastard on parade
No Avatar Selected
anchorage
Male
mayweather is gonna make crazy money either way, and he's not known for taking any needless risks so i'm betting on guerrero getting the fight.

last nights fights were kinda lame. one horrible decision, one overmatched kid fighting a champion weakened by sickness, and one guy who knew he was way ahead on the cards quitting after getting butted in order to get an easier win.

i still think golovkin is gonna do some big things, and even though he quit to avoid having to fight salido into the late rounds i think mikey garcia is pretty damn good.
11:50 AM on 02/04/13 
Offline
User Info.
xglassjawx
Sergio Georgini
xglassjawx's Avatar
Reading, England
Male - 26 Years Old
Just booked Froch-Kessler II tickets.

11:51 AM on 02/04/13 
Offline
User Info.
xglassjawx
Sergio Georgini
xglassjawx's Avatar
Reading, England
Male - 26 Years Old
i still think golovkin is gonna do some big things, and even though he quit to avoid having to fight salido into the late rounds i think mikey garcia is pretty damn good.

Golovkin is an absolute beast. I think he was mandatory for Geale's belt as well, not sure what happened with that.

We need the likes of Geale/Martinez/Golovkin to all fight asap. Not going to happen though knowing boxing...
05:52 PM on 02/06/13 
Offline
User Info.
open mind
bastard on parade
No Avatar Selected
anchorage
Male
i know next to nothing about Geale, so i'm not clamoring for him to get fights against the likes of martinez and golovkin.

this year is off to a bummer of a start. judah/garcia, banks/mitchell 2, and pavlik/ward have all been canceled or postponed.
01:02 PM on 02/10/13 
Offline
User Info.
xglassjawx
Sergio Georgini
xglassjawx's Avatar
Reading, England
Male - 26 Years Old
Brook/Alexander also. Anyone see Frampton-Martinez last night for the European title? I am delighted for Frampton, it sounded like a cracking atmosphere too. Here's the fight...

http://www.dailymotion.com/video/xxe....URgKz FK_i4a
09:12 PM on 02/16/13 
Offline
User Info.
S/T
There's a lot of buzz around Lenny
S/T's Avatar
Gotta respect Rees for that showing. No chance at winning tonight, but that fight would have been over way, way earlier for most guys. Think he could have kept going, honestly.
11:10 PM on 02/16/13 
Offline
User Info.
open mind
bastard on parade
No Avatar Selected
anchorage
Male
Gotta respect Rees for that showing. No chance at winning tonight, but that fight would have been over way, way earlier for most guys. Think he could have kept going, honestly.

yeah, dude was hopelessly overmatched, but showed alot of heart.

i hope broner takes a big step up against an opponent with speed AND power soon.
09:14 PM on 02/26/13 
Offline
User Info.
S/T
There's a lot of buzz around Lenny
S/T's Avatar
Want: http://www.underarmour.com/shop/us/en/pid1240486/Black
09:46 PM on 03/16/13 
Offline
User Info.
open mind
bastard on parade
No Avatar Selected
anchorage
Male
I wouldn't be suprised if bradley/provodnikov ends up being fight of the year. I hope they have a rematch soon.
09:21 AM on 03/17/13 
Offline
User Info.
Ben09
Registered Member
Ben09's Avatar
The Woodlands, TX
Male
Pleasantly surprised by the fight last night. Been a fan of Ruslan since I've seen him plenty of times on FNF. I thought Bradley was going to completely school him but he brought the hurt.
10:04 AM on 03/17/13 
Offline
User Info.
Ben09
Registered Member
Ben09's Avatar
The Woodlands, TX
Male



NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate