AbsolutePunk.net
   Username
Password
 
Share
04:11 AM on 02/04/09 
Offline
User Info.
jnnlopez
Registered User
jnnlopez's Avatar
Santa Clara, Ca
Female - 23 Years Old
what the fuck is tumblr
http://tumblr.com/ It's a micro-blogging platform. Try it out. It's pretty cool.
04:17 AM on 02/04/09 
Offline
User Info.
fadedmemories
You'd be good for me
fadedmemories's Avatar
Male - 23 Years Old
I can't keep up with sites like Tumblr and Twitter. I'm too lazy to update them.
10:15 AM on 02/04/09 
Offline
User Info.
HelpMeSleep
fuck what you know.
HelpMeSleep's Avatar
Glendale, AZ
Female - 24 Years Old
http://tumblr.com/ It's a micro-blogging platform. Try it out. It's pretty cool.
I'm sure I'll end up getting one by the end of the week. I have an account everywhere else lol. what is it most like? twitter? is there a point in having both?

I can't keep up with sites like Tumblr and Twitter. I'm too lazy to update them.
twitter's like the easiest thing ever to update, I text update it several times throughout the day.
12:12 PM on 02/04/09 
Offline
User Info.
bobby runs
I dunno
bobby runs's Avatar
San Diego,CA
Male - 24 Years Old
followed everyone in here.
Not me.
12:41 PM on 02/04/09 
Offline
User Info.
Neo Cassady
Let's go exploring!
Neo Cassady's Avatar
Cincinnati, OH
Male - 28 Years Old
http://neocassady.tumblr.com

Just got this thing a few days ago; I figure it'll be easier to update than my real blog. I know the formatting looks like shit for the time being, but I'm an HTML n00b and can't find any themes I like better
02:17 PM on 02/04/09 
Offline
User Info.
googirl8907
legalfreemusic.tumblr.com
googirl8907's Avatar
Female - 25 Years Old
I'm sure I'll end up getting one by the end of the week. I have an account everywhere else lol. what is it most like? twitter? is there a point in having both?


twitter's like the easiest thing ever to update, I text update it several times throughout the day.
I have both. I like tumblr because it's easier to show my friends things like video, pictures, and links.
02:29 PM on 02/04/09 
Offline
User Info.
bobby runs
I dunno
bobby runs's Avatar
San Diego,CA
Male - 24 Years Old
I have both. I like tumblr because it's easier to show my friends things like video, pictures, and links.
My favorite thing about tumblr is the boomarklet thing I have which makes it easier to post shit from around the web. Twitter is cool little updates. More so of little thoughts I have.
03:40 PM on 02/04/09 
Offline
User Info.
jnnlopez
Registered User
jnnlopez's Avatar
Santa Clara, Ca
Female - 23 Years Old
I'm sure I'll end up getting one by the end of the week. I have an account everywhere else lol. what is it most like? twitter? is there a point in having both?


twitter's like the easiest thing ever to update, I text update it several times throughout the day.

I have both. You can email updates from your phone, or aim too. It's really easy to use and there's some great users to follow.
04:13 PM on 02/04/09 
Offline
User Info.
pshh
stop trying so hard
pshh's Avatar
SF/LA
Male - 22 Years Old

link?
04:27 PM on 02/04/09 
Offline
User Info.
bobby runs
I dunno
bobby runs's Avatar
San Diego,CA
Male - 24 Years Old
bob-o.tumblr.com
06:17 PM on 02/04/09 
Offline
User Info.
HelpMeSleep
fuck what you know.
HelpMeSleep's Avatar
Glendale, AZ
Female - 24 Years Old
I have both. I like tumblr because it's easier to show my friends things like video, pictures, and links.
I have both. You can email updates from your phone, or aim too. It's really easy to use and there's some great users to follow.
you guys have me sold. I imagine I'll have one by the end of the week haha.
06:22 PM on 02/04/09 
Offline
User Info.
swirlofhues
._.
No Avatar Selected
http://hugoball.tumblr.com

i love motown way too much. i don't have anything yet since i just made it hahaha
07:40 PM on 02/04/09 
Offline
User Info.
googirl8907
legalfreemusic.tumblr.com
googirl8907's Avatar
Female - 25 Years Old
you guys have me sold. I imagine I'll have one by the end of the week haha.
Yay! Let me know when you get one so I can "follow" you.
07:41 PM on 02/04/09 
Offline
User Info.
pshh
stop trying so hard
pshh's Avatar
SF/LA
Male - 22 Years Old
If you are Moving Mountains dude, we're gonna be real good friends. Not in a creepy way. But..yeah. you get it. fucking awesome band.

08:33 PM on 02/04/09 
Offline
User Info.
jnnlopez
Registered User
jnnlopez's Avatar
Santa Clara, Ca
Female - 23 Years Old
you guys have me sold. I imagine I'll have one by the end of the week haha.
Woo! You won't regret it.



NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate