AbsolutePunk.net
   Username
Password
 
Portugal the Man News
Have a news tip? Submit news.

Destiny. The Man

Posted by - 12:18 PM on 04/13/11
Head to the replies to catch Zac and Ryan of Portugal. The Man do a cover of Destiny's Child's "Say My Name."
 
Displaying posts 1 - 15 of 27
12:18 PM on 04/13/11
#2
Adam Pfleider
wait. what were we talking about?
Offline
User Info.
Adam Pfleider's Avatar
12:27 PM on 04/13/11
#3
njsuccessstory
The '59 Sound
Offline
User Info.
njsuccessstory's Avatar
I like PTM a lot....but that was bad.
12:29 PM on 04/13/11
#4
IAmAmazing
I want to beLIEve
Offline
User Info.
IAmAmazing's Avatar
I like PTM a lot....but that was bad.
Yeah, because it was totally a serious cover.
12:32 PM on 04/13/11
#5
njsuccessstory
The '59 Sound
Offline
User Info.
njsuccessstory's Avatar
Yeah, because it was totally a serious cover.
Regardless, it was bad (even though I could tell it wasn't serious, especially towards the end).
12:34 PM on 04/13/11
#6
DCART
@DylanCarty
Offline
User Info.
DCART's Avatar
ya know what, fuck them for having fun.
12:36 PM on 04/13/11
#7
I am Mick
http://www.worncolors.bandcamp.c om
Offline
User Info.
I am Mick's Avatar
Regardless, it was bad (even though I could tell it wasn't serious, especially towards the end).
how fucking dare they cover a pop song and not take it seriously
12:38 PM on 04/13/11
#8
coltenTALK
Make me grow up.
Offline
User Info.
coltenTALK's Avatar
Regardless, it was bad (even though I could tell it wasn't serious, especially towards the end).
Sounds like you are just looking for something to complain about.
12:46 PM on 04/13/11
#9
incognitojones
http://auburn-hills.tumblr.com
Online
User Info.
incognitojones's Avatar
Love the band, love that song, would love to see them do it with a full band.
12:50 PM on 04/13/11
iAMhollyood315
Rest is for the dead
Offline
User Info.
iAMhollyood315's Avatar
I like PTM a lot....but that was bad.
they are prolly having fun, ripping blunts and doing silly covers. its all in good fun
01:02 PM on 04/13/11
Krs-One
Regular Member
Offline
User Info.
Krs-One's Avatar
I wanna see a piano/acoustic version of something from Anatomy of a Ghost haha
01:23 PM on 04/13/11
FifteenFleeting
Fifteen Fleeting
Offline
User Info.
FifteenFleeting's Avatar
bests the original
01:23 PM on 04/13/11
iAMhollyood315
Rest is for the dead
Offline
User Info.
iAMhollyood315's Avatar
I wanna see a piano/acoustic version of something from Anatomy of a Ghost haha
its alwasy so crazy to think about how different anatomy and john gourley sounds from PTM. weird thinking its the same guy singing and shit.
01:59 PM on 04/13/11
Gumbyjag
Everything Evil
Offline
User Info.
Gumbyjag's Avatar
lol
02:32 PM on 04/13/11
Ska Senanake
Ska Senanake
Offline
User Info.
Ska Senanake's Avatar
NEW MATERIAL!!! This has been the longest wait for a Portugal. the Man album ever haha but that's ok because they are so fucking productive. Much love to them.

NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate