AbsolutePunk.net
   Username
Password
 
Share
07:59 PM on 03/20/13 
Offline
User Info.
bobby runs
I dunno
bobby runs's Avatar
San Diego,CA
Male - 25 Years Old
Fuck Jason man. Already listening to this.
08:09 PM on 03/20/13 
Offline
User Info.
Jaytothesyg
No Closer To Heaven
Jaytothesyg's Avatar
Cleveland, OH
Male - 21 Years Old
does anyone have the record release version of suburbia that came with a numbered polaroid? If so let me know I have a question

I do
08:18 PM on 03/20/13 
Online
User Info.
fishguts182
Pop Punks For Hugs Not Thugs
fishguts182's Avatar
New Mexico
Male - 26 Years Old

sent you a PM
08:19 PM on 03/20/13 
Offline
User Info.
Mikey Paine
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEE
Mikey Paine's Avatar
Annapolis, MD
Male - 20 Years Old
I have a 2 Balance and Composure shirts, a crewneck and a long sleeve. It's hard to be fashionable when you're not skinny
08:51 PM on 03/20/13 
Online
User Info.
phaynes1
yep
phaynes1's Avatar
Columbia, SC
Male - 26 Years Old
That's not true at all.
11:34 AM on 03/21/13 
Offline
User Info.
StephenYoung
dumb
StephenYoung's Avatar
Châteauguay, Quebec
Male - 23 Years Old
Rick Ross
01:38 PM on 03/21/13 
Offline
User Info.
DylanPPPP
Hey, are you a dreamer?
DylanPPPP's Avatar
Midland, MI
Male - 22 Years Old
Recently went shopping for clothes for the first time since like middle school mostly because everything I bought since then was band merch and white v-necks.

I have way too many band tees and not enough adult clothes.
02:23 PM on 03/21/13 
Offline
User Info.
Jaytothesyg
No Closer To Heaven
Jaytothesyg's Avatar
Cleveland, OH
Male - 21 Years Old
Recently went shopping for clothes for the first time since like middle school mostly because everything I bought since then was band merch and white v-necks.

I have way too many band tees and not enough adult clothes.

Yeah this is basically my situation as well haha
03:45 PM on 03/21/13 
Online
User Info.
phaynes1
yep
phaynes1's Avatar
Columbia, SC
Male - 26 Years Old
Two peas in a pod
04:21 PM on 03/21/13 
Online
User Info.
Ryan Dennehy
Long Live A$AP Yams
Ryan Dennehy's Avatar
Connecticut
Male - 22 Years Old
Staff Member
go to h&m it's cheap
04:24 PM on 03/21/13 
Offline
User Info.
donwagenblast
@mylifeisdon
donwagenblast's Avatar
Sparta, NJ
Male - 25 Years Old
I have a Defend Pop Punk shirt that I wear to every show I go to so I look cool and tough LOL
04:37 PM on 03/21/13 
Offline
User Info.
incognitojones
www.dopeshithappens.com
incognitojones's Avatar
H&M is the best place to go for quality clothes without spending way too much. Backed hard.

I haven't worn a band shirt as not an under shirt in a long time. Except for this one 2*Sweet Louis Vuitton one that just looks cool and not like a band shirt at all.
04:42 PM on 03/21/13 
Online
User Info.
phaynes1
yep
phaynes1's Avatar
Columbia, SC
Male - 26 Years Old
Yeah H&M and Banana Republic are pretty nice for cheaper dress shirts and whatnot
04:45 PM on 03/21/13 
Online
User Info.
Ryan Dennehy
Long Live A$AP Yams
Ryan Dennehy's Avatar
Connecticut
Male - 22 Years Old
Staff Member
today i went to the gap and realized i had a 60 dollar pair of jeans in my hand and i dropped them and walked out. there was confetti
04:47 PM on 03/21/13 
Offline
User Info.
Drew Beringer
Senior Editor - @drewberinger - Locked Groove
Drew Beringer's Avatar
Indianapolis
Male - 29 Years Old
Staff Member
Banana Republic sells cheap dress shirts? What's cheap to you? haha



NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
AP.net Podcast on Overcast
AP.net on Tumblr
Chorus.fm | @jason_tate