AbsolutePunk.net
   Username
Password
 
Comments: Page 2
Displaying posts 15 - 30 of 33
04:04 PM on 08/18/12
Shatter_Glass
Take Apart Your Head
Offline
User Info.
Shatter_Glass's Avatar
kickass 2 = dont care
avengers 2 = dont care
hangover 3 = definitely dont care, will probably never see

thats about it
Cool man, people rly give a shit what you don't like Chief Keef.
04:13 PM on 08/18/12
domotime2
great googily moogily
Offline
User Info.
domotime2's Avatar
Cool man, people rly give a shit what you don't like Chief Keef.

never have an opinion on anything in a forum then...this is your point.
04:14 PM on 08/18/12
fothermucker
Show's over, mother fuckers.
Offline
User Info.
fothermucker's Avatar
So stoked on Kick-Ass 2.
Hopefully John Goodman being in Hangover 3 will make it better than the 2nd...
05:31 PM on 08/18/12
drewbaldy
phanyes1 doesn't suck
Offline
User Info.
drewbaldy's Avatar
kickass 2 = dont care
avengers 2 = dont care
hangover 3 = definitely dont care, will probably never see

thats about it

Kewl d00d :))))))))
05:32 PM on 08/18/12
drewbaldy
phanyes1 doesn't suck
Offline
User Info.
drewbaldy's Avatar
The Man With the Iron Fist will be the best movie of the year.
06:33 PM on 08/18/12
domotime2
great googily moogily
Offline
User Info.
domotime2's Avatar

Ehh its alright
07:35 PM on 08/18/12
hideblind
and hold 'em
Offline
User Info.
hideblind's Avatar
So stoked on Kick-Ass 2.
Hopefully John Goodman being in Hangover 3 will make it better than the 2nd...
Can't be too hard to top, haha. I also find that usually when the first sequel sucks, the third often makes up for it. Case in point: Harold and Kumar.
07:41 PM on 08/18/12
fothermucker
Show's over, mother fuckers.
Offline
User Info.
fothermucker's Avatar
Can't be too hard to top, haha. I also find that usually when the first sequel sucks, the third often makes up for it. Case in point: Harold and Kumar.
Won't be hard to top at all, it'll be sad if it's any worse than the second.
07:55 PM on 08/18/12
hideblind
and hold 'em
Offline
User Info.
hideblind's Avatar
Won't be hard to top at all, it'll be sad if it's any worse than the second.
I just really hope they find a new way to get the "hangover" concept across instead of just basically rehashing the plot from the first movie.
08:33 PM on 08/18/12
MyJukeboxBroke
I need a Couch
Offline
User Info.
MyJukeboxBroke's Avatar
kickass 2 = dont care
avengers 2 = dont care
hangover 3 = definitely dont care, will probably never see

thats about it
good point.
12:45 AM on 08/19/12
mattregan
www.twitter.com/vipregan
Offline
User Info.
mattregan's Avatar
I'm bias because I'm in the film, but Grown Ups 2 out July 2013!
03:03 AM on 08/19/12
fothermucker
Show's over, mother fuckers.
Offline
User Info.
fothermucker's Avatar
I just really hope they find a new way to get the "hangover" concept across instead of just basically rehashing the plot from the first movie.
Yeah, here's hoping they do something a bit different. 3 movies of the same thing is just obnoxious.
09:32 AM on 08/19/12
rawspinner
Fight the Cancer
Offline
User Info.
rawspinner's Avatar
I just really hope they find a new way to get the "hangover" concept across instead of just basically rehashing the plot from the first movie.

Yeah, here's hoping they do something a bit different. 3 movies of the same thing is just obnoxious.

I think I read somewhere that they weren't planning on following the formula from the previous 2 at all for the third.
10:46 AM on 08/19/12
MyJukeboxBroke
I need a Couch
Offline
User Info.
MyJukeboxBroke's Avatar
I'm bias because I'm in the film, but Grown Ups 2 out July 2013!
yay! grown ups was sooooooooooooo good
12:26 PM on 08/19/12
DeviateRogue
Valar Morghulis
Offline
User Info.
DeviateRogue's Avatar
yay! grown ups was sooooooooooooo good
not sure if srs.

NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate