AbsolutePunk.net
   Username
Password
Silverstein News
Hint: Have a news tip? Submit us news.
Silverstein
Inside AP.net

Silverstein Teasing Something For November 26th

Posted by: Drew Beringer (11/21/12)
Looks like Silverstein has something up its sleeves for November 26th.
 
Displaying posts 1 - 15 of 44.
12:16 PM on 11/21/12
#2
koryoreo
Fuck You Seattle
Offline
User Info.
koryoreo's Avatar
It's a headliner with four awful bands supporting them. Would much rather have them take out bands like Such Gold, Comeback Kid, Living With Lions or Polar Bear Club than shitty bands like Issues and Like Moths to Flames.
12:18 PM on 11/21/12
#3
johnnyferris
5 LARGE PIZZAS
Offline
User Info.
johnnyferris's Avatar
It's a headliner with four awful bands supporting them.
Is that so?
12:20 PM on 11/21/12
#4
koryoreo
Fuck You Seattle
Offline
User Info.
koryoreo's Avatar
Yep. Like Moths To Flames, Secrets, Glass Cloud and Issues are all opening.
12:23 PM on 11/21/12
#5
flks511
You can't be my friend
Offline
User Info.
flks511's Avatar
It's a headliner with four awful bands supporting them. Would much rather have them take out bands like Such Gold, Comeback Kid, Living With Lions or Polar Bear Club than shitty bands like Issues and Like Moths to Flames.
Yeah, the best tour Silverstein ever did was with Bayside, Polar Bear Club and The Swellers. I don't like it when they take out shitty scenecore bands to support them.
12:23 PM on 11/21/12
#6
cherrycokewhore
Registered Pokémon Trainer
Offline
User Info.
cherrycokewhore's Avatar
Yep. Like Moths To Flames, Secrets, Glass Cloud and Issues are all opening.
I'd go for Glass Cloud and even if the other bands are just generic, Silverstein headlining is worth it.
12:30 PM on 11/21/12
#7
koryoreo
Fuck You Seattle
Offline
User Info.
koryoreo's Avatar
Yeah, the best tour Silverstein ever did was with Bayside, Polar Bear Club and The Swellers. I don't like it when they take out shitty scenecore bands to support them.
Agreed. Bayside and Silverstein are two of the bands that got me into this kind of music so that tour was something special for me. PBC and The Swellers opening was just icing on the cake. I also loved when Silverstein was direct support for Rise Against in 2007 and Comeback Kid and Holy Roman Empire opened. That show was the shit.
12:33 PM on 11/21/12
#8
koryoreo
Fuck You Seattle
Offline
User Info.
koryoreo's Avatar
I'd go for Glass Cloud and even if the other bands are just generic, Silverstein headlining is worth it.
Don't get me wrong I'm still going because Silverstein is one of my favorite bands. I just hate it when they take out generic bands that aren't anything special. If they wanted to take out younger bands, they could have done so much better than this lineup. I'm major jealous of people who got to see them with Daytrader and Such Gold on the Short Songs tour.
12:33 PM on 11/21/12
#9
BringdowN
They're Only Chasing Safety
Offline
User Info.
BringdowN's Avatar
inb4 I LUV SLIVERSTINE Y THEY TOUR WITH SUCH GENERICORE RISE BANDZ ERRMAHGEERD

Ah damn I think I was too late
12:36 PM on 11/21/12
billyboatkid
The Protagonist of Loneliness
Offline
User Info.
billyboatkid's Avatar
New music?!
12:41 PM on 11/21/12
RabidNewz
Regular Member
Offline
User Info.
RabidNewz's Avatar
They went on tour with The Chariot a couple of years ago. That was pretty sick.
12:47 PM on 11/21/12
njiata603
http://greatbigchoruses.tumblr.c om/
Offline
User Info.
njiata603's Avatar
i don't hate glass cloud.
12:48 PM on 11/21/12
Beej 347
twitter.com/billrepublic
Offline
User Info.
Beej 347's Avatar
Yep. Like Moths To Flames, Secrets, Glass Cloud and Issues are all opening.
i'd go for all of them
01:11 PM on 11/21/12
cubsml34
A Class 3 KILLSTORM
Offline
User Info.
cubsml34's Avatar
Yep they're already listed for January 26th at the Bottom Lounge in Chicago. Maybe they're announcing a new album along with it since Rescue will be 2 years old this April, hopefully it's in the vein of the Short Songs material with their new guitarist onboard, although I really will miss Neil's songwriting contributions.
01:14 PM on 11/21/12
RabidNewz
Regular Member
Offline
User Info.
RabidNewz's Avatar
Actually really loved Short Songs. Really hoping doing a "punk" record like that will inspire them to release another tight, upbeat record.
Options
Related News Stories
Buy the Music

NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Submit News
CONNECT
Forums
Contests
RSS
Mobile Version
Banners, Flyers, Widgets
HIDDEN TREASURES
Free Music
Video News
Sports Forum
AP.net Related News
Recommendations
INFORMATION
FAQ
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm