AbsolutePunk.net
   Username
Password
 
Share
06:41 PM on 02/10/13 
Offline
User Info.
IcedOpethBlind
.
IcedOpethBlind's Avatar
Houston, Texas
Male - 28 Years Old
no, strangers with a common interest
06:41 PM on 02/10/13 
Offline
User Info.
WardCity
AP Madden Hot Dog Eating Champ
WardCity's Avatar
On top of NFC WEST
Female - 24 Years Old
I was the Druid class leader for our guild in vanilla wow, then warlock class leaded up until WotLK for the only successful casual guild on our server. I miss it sometimes.

yeah, i was an officer/hunter class leader in my guild.

i miss the people, but raiding 4 hours a night for like 3 days a week

that's fucking ridiculous to think about now lol

we have a ton of videos of us in BC doing bosses lol
06:42 PM on 02/10/13 
Offline
User Info.
WardCity
AP Madden Hot Dog Eating Champ
WardCity's Avatar
On top of NFC WEST
Female - 24 Years Old
When my girlfriend talks about this "hobby" I have with other people she says I spend all day talking to strangers on the Internet.

I think you're all my friends :(((;((

she doesn't understand our bro connection dougie
06:43 PM on 02/10/13 
Offline
User Info.
TomFoolery
one time I went to the superbowl
TomFoolery's Avatar
C-Town
Male - 26 Years Old
does anyone know get up and dance in real life?
06:43 PM on 02/10/13 
Online
User Info.
xkj1985x
PLEASE DON'T GET SWEPT!
xkj1985x's Avatar
Seattle
Male - 29 Years Old
no.
06:44 PM on 02/10/13 
Offline
User Info.
mikexandrews
666
mikexandrews's Avatar
Orlando, Fl
Male - 29 Years Old
yeah, i was an officer/hunter class leader in my guild.

i miss the people, but raiding 4 hours a night for like 3 days a week

that's fucking ridiculous to think about now lol

we have a ton of videos of us in BC doing bosses lol

I hear you. We only did 2 nights a week. I wish my computer could run it still. I loved it.
06:45 PM on 02/10/13 
Offline
User Info.
JonnyGip
Regular Member
JonnyGip's Avatar
Cleveland
Male - 24 Years Old
That should work, if not, I'll be available after 4 est tomorrow.

You still good with 10?
06:45 PM on 02/10/13 
Offline
User Info.
mikexandrews
666
mikexandrews's Avatar
Orlando, Fl
Male - 29 Years Old
When my girlfriend talks about this "hobby" I have with other people she says I spend all day talking to strangers on the Internet.

I think you're all my friends :(((;((

I had Taco Bus on Saturday night. It was great.
06:45 PM on 02/10/13 
Offline
User Info.
TomFoolery
one time I went to the superbowl
TomFoolery's Avatar
C-Town
Male - 26 Years Old
hrmm i just wanna play virtual foozball
06:48 PM on 02/10/13 
Online
User Info.
youenvydoug
APMadden Chiefs4L
youenvydoug's Avatar
Port Richey, FL
Male - 21 Years Old
You still good with 10?

Yep. Just got home.

I'll be on shortly.
06:49 PM on 02/10/13 
Offline
User Info.
xbrokendownx
Lets Go.
xbrokendownx's Avatar
Southampton, PA
Male - 27 Years Old
Platinum Member
plz don't advance on me

I was around to play daveacious all day, we are playing tomorrow
06:49 PM on 02/10/13 
Online
User Info.
youenvydoug
APMadden Chiefs4L
youenvydoug's Avatar
Port Richey, FL
Male - 21 Years Old
I had Taco Bus on Saturday night. It was great.

Whatcha get?

I'm a chicken burrito pernado kind of guy or whatever.

Have you been to Trans since the rebranding? The purple makes it look huge lol
06:49 PM on 02/10/13 
Online
User Info.
xkj1985x
PLEASE DON'T GET SWEPT!
xkj1985x's Avatar
Seattle
Male - 29 Years Old
Not sure on the accuracy of this but I BELIEVE these are the remainig games with playoff implications....

Bengals @ Vikings
Giants @ Bears CPU
Chiefs @ Browns
Steelers @ Bills
Dolphins @ Panthers
Jags @ Colts
Pats @ Broncos

so we still got a handful.
06:50 PM on 02/10/13 
Offline
User Info.
badger52683
AP Madden Vet
badger52683's Avatar
FL
Male - 30 Years Old
Colts up 7-0

i wouldnt mind sitting out the playoffs this year. i got my ring.
06:50 PM on 02/10/13 
Offline
User Info.
Getup and Dance
It's the Diggy Diggy Doc Yall.
Getup and Dance's Avatar
Seattle, Wa
Male - 27 Years Old
Can u play at like 10?

I'll be in bed, when can you play tomorrow?



NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Submit News
CONNECT
Forums
Contests
RSS
Mobile Version
Banners, Flyers, Widgets
HIDDEN TREASURES
Free Music
Video News
Sports Forum
AP.net Related News
Recommendations
INFORMATION
FAQ
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm