AbsolutePunk.net
   Username
Password
 
Drama News
Have a news tip? Submit news.

Chief Keef Being Sued For Child Support By A Middle Schooler

Posted by - 11:36 PM on 01/21/13
Chief Keef is being sued for child support... by a girl who's still in middle school.

Submitted by neo506
 
Displaying posts 1 - 15 of 100
11:38 PM on 01/21/13
#2
theintention
It's like Meow-Schwitz in here.
Offline
User Info.
theintention's Avatar
That's that shit he don't liiiike.
11:38 PM on 01/21/13
#3
irthesteve
All that wander are not lost
Offline
User Info.
irthesteve's Avatar
this guy...
11:58 PM on 01/21/13
#4
steve187
nah
Offline
User Info.
steve187's Avatar
lol
11:58 PM on 01/21/13
#5
ZEZEtheX
in the FOBR jail.
Offline
User Info.
ZEZEtheX's Avatar
these bitches love sosa
12:04 AM on 01/22/13
#6
Manufactured Dreams
Fabricated Revolution
Offline
User Info.
Manufactured Dreams's Avatar
Ugh!! Chief Keef is one ugly bitch. I can't believe anyone would let him touch them let alone get them pregnant. Just the thought makes my skin crawl. He looks like his breath smells bad. OMG! I just cant fathom... Like really? 6th grade or not girls have to have higher standards. Disgusting ass rat faced piece of... ugh!!! I feel like I'd need a shower if that thing even looked at me. Gross. Poor girl and poor baby because I don't see how a child with his genes can not be ugly.

12:09 AM on 01/22/13
#7
Djentleman
Regular Member
Offline
User Info.
Djentleman's Avatar
cashing in on his up n coming success?
12:14 AM on 01/22/13
#8
CastlesXClouds
Relax
Offline
User Info.
CastlesXClouds's Avatar
what a g
12:22 AM on 01/22/13
#9
honkytonk
Fedoras, limit 1 per group.
Offline
User Info.
honkytonk's Avatar
That's a shame.
12:25 AM on 01/22/13
KarlAnthonyyy
I am selfish it seems
Online
User Info.
KarlAnthonyyy's Avatar
Ugh!! Chief Keef is one ugly bitch. I can't believe anyone would let him touch them let alone get them pregnant. Just the thought makes my skin crawl. He looks like his breath smells bad. OMG! I just cant fathom... Like really? 6th grade or not girls have to have higher standards. Disgusting ass rat faced piece of... ugh!!! I feel like I'd need a shower if that thing even looked at me. Gross. Poor girl and poor baby because I don't see how a child with his genes can not be ugly.


Relax.
12:44 AM on 01/22/13
JuneJuly
Allez l'OL
Offline
User Info.
JuneJuly's Avatar
well, that's something...
01:09 AM on 01/22/13
leftapart
Registered User
Offline
User Info.
leftapart's Avatar
w t f ?
01:51 AM on 01/22/13
_><_
Registered Member
Online
User Info.
_><_'s Avatar
The only appropriate response here is "lol wat" .
01:55 AM on 01/22/13
The Summer Ends
COYS
Offline
User Info.
The Summer Ends's Avatar
that middle schooler is laughing to the bank like "ha ha ha"
03:25 AM on 01/22/13
Archael
listens to good music
Offline
User Info.
Archael's Avatar
this is rich

NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
PropertyOfZack
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate