AbsolutePunk.net
   Username
Password
 
Share
05:01 AM on 02/04/13 
Offline
User Info.
Paulb-182
www.soundcloud.com/paulbeaumont
Paulb-182's Avatar
England
Male - 25 Years Old
Nate (Officially Sad Again)

Fuck, I miss these guys.

Me too! I really wish there'd been a DVD release of Anthology. This hiatus is already too long haha
07:35 AM on 02/04/13 
Offline
User Info.
Deathco_019
I demand a trial by combat.
Deathco_019's Avatar
Limerick, PA
Male - 23 Years Old
A DVD release would have been beautiful.
12:27 PM on 02/04/13 
Offline
User Info.
6george4
Registered User
No Avatar Selected
Male - 24 Years Old
This band can do no wrong I swear.
01:00 PM on 02/04/13 
Offline
User Info.
qwerty22
--
qwerty22's Avatar
Maryland
Male
...except quit doing something they were so amazing at doing. but i don't want to go down that road again. all good things come to an end.
01:51 AM on 02/07/13 
Offline
User Info.
Paulb-182
www.soundcloud.com/paulbeaumont
Paulb-182's Avatar
England
Male - 25 Years Old
Does anyone know where I can get Teppei's side project 'Black Unicorn' from? It's not on iTunes.
07:21 PM on 02/08/13 
Offline
User Info.
Zac Djamoos
fantasizing the sight of manhattan
Zac Djamoos's Avatar
NJ
Male - 16 Years Old
Staff Member
orgreenic cookware GOOOO ROOOONNNNN! looking good! weather especialy looks helpful, with temps reasonable. How many people were in the "virgin" category? What a hoot. Have fun. As a website owner myself I find it amazing how people like this continues to come up with more and more original content, keep it up. I agree RR. We are celebrating our anniversary in a $300 a night resort for the cost of the booking fee. Sori, tambahan..<br/>Gw disuruh ketemu dgn ibu Sandra, dikasi no telp flexi: 71069695.<br/>Alamatnya sama: Menara Selatan lt. 21, di Sampoerna Strategic Square.<br/>Mrk pasang iklan di jobsdb, dan mrk nulis range gajinya: 10.800.000 13.500.000.<br/>Gw ditelpon dgn nomor: 57956960. Hello there, I recently ran across your site through Ask. Your article is really pertinent to my life right now, and I am definitely content I ran across your blog post.

That's my favorite Thrice song ^
05:38 AM on 02/09/13 
Offline
User Info.
Tomozaurus
indiedb.com/games/saurian
Tomozaurus's Avatar
Australia
Male - 24 Years Old
I thought it was odd that the old thread hadn't been updated in a while. :/
07:50 PM on 04/19/13 
Offline
User Info.
barkjon
//
barkjon's Avatar
Seattle, WA
Male - 17 Years Old
been relistening through Thrice's complete discog recently. Remembered why they are my all time favorite band, will definitely be in a Thrice mood for a while now.

wanna get this thread started again, so gonna do the classic album ranking crap:

Beggars = Vheissu > TAITA > MM = Wind/Earth > Fire/Water > TIOS > IC

love all of these albums to death though, except maybe IC... that still has some jams on it, though (Phoenix Ignition, Torch, T&C)/
09:15 PM on 04/19/13 
Offline
User Info.
nowFace
Merry xmas from The Sopranos.
nowFace's Avatar
Southern California
Male - 24 Years Old
I'm still kinda mad that they never released a list of what "Anthology" songs are recording where. I wanna know if any of the songs on my date are used.
11:13 PM on 04/19/13 
Offline
User Info.
qwerty22
--
qwerty22's Avatar
Maryland
Male
They talked a little about it in a couple interviews. All I remember is that the majority were from one date, with a couple from a different one. I wanna say Chicago. Eh, it's been a long time.


Here's mine:

Thrice > Most Bands > Other Bands
12:25 AM on 04/20/13 
Offline
User Info.
Deathco_019
I demand a trial by combat.
Deathco_019's Avatar
Limerick, PA
Male - 23 Years Old
Vheissu > Beggars > The Artist In The Ambulance > Major/Minor > Fire/Water > Air/Earth > Illusion Of Safety > The other one
12:34 AM on 04/20/13 
Offline
User Info.
Tomozaurus
indiedb.com/games/saurian
Tomozaurus's Avatar
Australia
Male - 24 Years Old
They talked a little about it in a couple interviews. All I remember is that the majority were from one date, with a couple from a different one. I wanna say Chicago. Eh, it's been a long time.


Here's mine:

Thrice > Most Bands > Other Bands

Ha, yeah pretty much. For me it has Deftones above Thrice, but otherwise accurate.
02:03 AM on 04/20/13 
Offline
User Info.
qwerty22
--
qwerty22's Avatar
Maryland
Male
Vheissu > Beggars > The Artist In The Ambulance > Fire/Water > Air/Earth > Illusion Of Safety > The other one

Ok, as long as the other one isn't Major/Minor. Haha, i didn't think it was THAT bad! jk, I know you meant Identity Crisis.
02:10 AM on 04/20/13 
Offline
User Info.
Tomozaurus
indiedb.com/games/saurian
Tomozaurus's Avatar
Australia
Male - 24 Years Old
We've done the album ranking in the various thrice threads so many times.
And mine is always the same. I think this is the first time it's been different (other than the inclusion of M/M)

Vheissu > Beggars = Major/Minor > Fire + Water > Illusion = Artist > Air + Earth > IC

Can't separate Beggars and Major/Minor or Artist and Illusion.
07:19 AM on 04/20/13 
Offline
User Info.
Deathco_019
I demand a trial by combat.
Deathco_019's Avatar
Limerick, PA
Male - 23 Years Old
Ok, as long as the other one isn't Major/Minor. Haha, i didn't think it was THAT bad! jk, I know you meant Identity Crisis.

Oh shit! I forgot Major/Minor.

I edited it in.

And I've actually never listened to Identity Crisis yet.



NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate