AbsolutePunk.net
   Username
Password
 
All Posts by User
Displaying user's 45 posts
06:47 PM on 03/02/14
#1
Youarcade
Regular Member
Offline
User Info.
Youarcade's Avatar
Was hoping for Jonah but I admire Leto, and agree about Mudd and wheres Prisoners?
06:48 PM on 03/02/14
#2
Youarcade
Regular Member
Offline
User Info.
Youarcade's Avatar
Jim carrey needs a good project, lol
06:52 PM on 03/02/14
#3
Youarcade
Regular Member
Offline
User Info.
Youarcade's Avatar
Why is pharrel wearing a Smokey The Bear hat? Also, cant stand this song.
06:56 PM on 03/02/14
#4
Youarcade
Regular Member
Offline
User Info.
Youarcade's Avatar
It was a great performance, just so sick of hearing it. Meryl dancing cracked me up though.
07:01 PM on 03/02/14
#5
Youarcade
Regular Member
Offline
User Info.
Youarcade's Avatar
Lol, bad grandpa
07:03 PM on 03/02/14
#6
Youarcade
Regular Member
Offline
User Info.
Youarcade's Avatar
I kind of wish it won, that would have been hilarious
Haha, me too!
07:05 PM on 03/02/14
#7
Youarcade
Regular Member
Offline
User Info.
Youarcade's Avatar
Yeah, ill wait to see Hustle when it comes out on HBO or somsomething.
07:08 PM on 03/02/14
#8
Youarcade
Regular Member
Offline
User Info.
Youarcade's Avatar
"I call him Channing TatYUM!"
07:17 PM on 03/02/14
#9
Youarcade
Regular Member
Offline
User Info.
Youarcade's Avatar
Yeah, Frozen is amazing.
07:21 PM on 03/02/14
Youarcade
Regular Member
Offline
User Info.
Youarcade's Avatar
Still need to watch 42.
07:22 PM on 03/02/14
Youarcade
Regular Member
Offline
User Info.
Youarcade's Avatar
Emma is so damn gorgeous.
07:24 PM on 03/02/14
Youarcade
Regular Member
Offline
User Info.
Youarcade's Avatar
Important story. Mediocre film.
Yeah, I heard it kinda dragged but I'll give it a chance since it's just on On Demand.
07:26 PM on 03/02/14
Youarcade
Regular Member
Offline
User Info.
Youarcade's Avatar
Short and sweet.
07:37 PM on 03/02/14
Youarcade
Regular Member
Offline
User Info.
Youarcade's Avatar
Would be awesome if they actually got pizza, lmao.
07:40 PM on 03/02/14
Youarcade
Regular Member
Offline
User Info.
Youarcade's Avatar
Wrap it up box.

NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Articles
CONNECT
Submit News
Forums
Contests
Mobile Version
AP.net Logos
HIDDEN TREASURES
AbsolutePunk Podcast
Free Music
Sports Forum
Technology Forum
Recommendations
INFORMATION
Advertising
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook | RSS
AP.net Podcast on iTunes
UnderTheGun
Purevolume
Chorus.fm | @jason_tate