AbsolutePunk.net
   Username
Password
Displaying 61 - 15 of 77 wall posts.
07:27 AM on 12/06/10
Jennurna Gray
Happy P and the Goblet of Giggles
Offline
User Info.
Jennurna Gray's Avatar
Your avatar wins.
07:59 PM on 12/05/10
xshitsweakx
I need you so much closer.
Offline
User Info.
xshitsweakx's Avatar
Sheesh I know! I've been on this site for a year and can't even reach 1,000. I'm never going to reach the honor of my username being bolded :((. I'm not sure how old this site is though, I mean those people with a lot of posts could have been here since the creation of this site. I aways get intimidated by people when they have over 10,000 posts hahah.

You should definitely listen to All's Well That Ends Well. I love that album even a tad more than Illuminaudio. If you're not a fan of Owens you may not like it though.

We're not really agreeing much here haha, I can't handle Green's voice at all. The first time I listened to Circa my whole body just cringed at the sound of his voice. I even tried to brain wash myself into liking them bc I saw them with Coheed and Cambria, but that was a fail. I even know all of the lyrics to most of the songs hahah. Nothing against his lyrics though, those are great, the instrumental part of the songs is great, it's just his voice. xD Now Claudio from Coheed, on the other hand, is a BEAST! :P
08:23 AM on 12/05/10
ChelseaRiane
<3
Offline
User Info.
ChelseaRiane's Avatar
Hah I'll look one uppp!

"A teenage hustler and a young man obsessed with alien abductions cross paths, together discovering a horrible, liberating truth."

I guess that's not a really good synopsis :( If I find another one I'll post it
01:47 PM on 12/04/10
xshitsweakx
I need you so much closer.
Offline
User Info.
xshitsweakx's Avatar
We were all there. When I first made an account, this site was like crack for me. I literally did nothing except post on AP. It was pathetic.

Hahah wow thanks so much for the wonderful detailed explanation. But yeah I know exactly what you're saying, same pretty much goes here. However I'm going to completely ignore the fact that you said you don't like Craig Owens, because yes I do like Chiodos newest album, but I was a fan of Owens. BUT NEVER MIND THAT. :P
05:45 PM on 12/02/10
xshitsweakx
I need you so much closer.
Offline
User Info.
xshitsweakx's Avatar
Yeah what's the deal with people on this site, I feel like so many people are complete douchebags, and that's why I just wrote on your wall instead. Everyone goes around trash talking people and bands. Can't even escape the drama on AP. :P

And you're such a n00b hahaha. I love how you responded on your own wall and then wrote on my wall. That gave me a good laugh. But yeah your post on my wall worked, I saw it. :)
04:33 PM on 12/02/10
ChelseaRiane
<3
Offline
User Info.
ChelseaRiane's Avatar
Nope. It's more of a drama.
04:29 PM on 12/02/10
Deathco_019
She calls it a mayon-egg.
Offline
User Info.
Deathco_019's Avatar
Hahaha it's all good! I felt the same way too actually. I sat there thinking, "It's only a matter of time before someone comes on and has to trash us" XD
12:44 PM on 11/30/10
xshitsweakx
I need you so much closer.
Offline
User Info.
xshitsweakx's Avatar
Herro (: Woo friends!

I could have continued with SOAD lyrics and a slightly insinuating winky face, but I feel bad for already pretty much raping that thread haha
12:37 PM on 11/27/10
ChelseaRiane
<3
Offline
User Info.
ChelseaRiane's Avatar
Good plan! It's amazing.

And it was a really fucked up movie. But so good at the same time! lol
08:40 PM on 11/25/10
Deathco_019
She calls it a mayon-egg.
Offline
User Info.
Deathco_019's Avatar
I think I'm gonna download the whole album. Sounds really good.

And I've never heard of Mysterious Skins haha :p
08:38 PM on 11/25/10
ChelseaRiane
<3
Offline
User Info.
ChelseaRiane's Avatar
I was gonna ask you how that was going! lol I always loved the original but that version is sooo much better.

I'm actually getting ready to watch Mysterious Skin. Looks pretty intense
08:35 PM on 11/25/10
Deathco_019
She calls it a mayon-egg.
Offline
User Info.
Deathco_019's Avatar
Not much! I'm listening to the live, acoustic version of Everything Must Go and I really like it =]

You?
08:32 PM on 11/25/10
ChelseaRiane
<3
Offline
User Info.
ChelseaRiane's Avatar
Hey! What's up?
10:44 AM on 11/13/10
Deathco_019
She calls it a mayon-egg.
Offline
User Info.
Deathco_019's Avatar
Dylan Fudging Carty. I didn't know you had an account here! What's up?!
07:39 PM on 11/05/10
DCART
@DylanCarty
Offline
User Info.
DCART's Avatar
Mike Fucking Cross

NEWS, MUSIC & MORE
Search News
Release Dates
Exclusives
Best New Music
Submit News
CONNECT
Forums
Contests
RSS
Mobile Version
Banners, Flyers, Widgets
HIDDEN TREASURES
Free Music
Video News
Sports Forum
AP.net Related News
Recommendations
INFORMATION
FAQ
Contact Us
Copyright Policy
Terms of Service
Privacy Policy
FOLLOW
Twitter | Facebook
PropertyOfZack
PunkNews.org
UnderTheGun
Chorus.fm